אלכסיס סאנצ'ס חזר להרכב וכבש צמד: "הרגשתי כמו אריה בכלוב"

אלכסיס סאנצ'ס | MB Media/Getty Images

לראשונה מאז הגיע למילאנו, הצ'יליאני כבש שני שערים במשחק והוביל את אינטר ל-1:2 על פארמה ולהגדלת הפער בפסגה לשש נקודות: "אנחנו בדרך הנכונה לסקודטו". וגם: קונטה על ההבדלים בסגל בין העונה שעברה לעונה

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

במשך חודש, אלכסיס סאנצ'ס ישב על הספסל של אנטוניו קונטה ולא זכה לפתוח בהרכב. הקשר הצ'ילאני ראה את אינטר רצה בלעדיו ומגדילה את הפער בפסגה, בעוד הוא נכנס לדקות האחרונות כל פעם מחדש. אתמול (חמישי) הוא הוזנק בחזרה להרכב ובזכותו הפער בפסגה צמח לשש נקודות, כי אינטר ניצלה היטב את המעידה של מילאן והשיגה 1:2 סופר חשוב על פארמה מצמד של אלכסיס סאנצ'ס.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת בטרדיני בפארמה, סאנצ'ס כבש פעמיים תוך שמונה דקות (54 ו-62) ואחרי המשחק הוא סיפר: "הרגשתי כמו אריה בכלוב. ככל שאני משחק יותר, אני מרגיש טוב יותר. פארמה הקשתה עלינו מאוד, אבל אנחנו נלחמים על הסקודטו ואנחנו בדרך הנכונה".

עוד אמר הצ'יליאני על מאבק האליפות, שהולך ומסתמן שממנו תצא אינטר עם ידה על העליונה ועם אליפות ראשונה מאז 2010 – אחרי תשע רצופות של יובנטוס: "אנחנו מאוד חיוביים ואופטימיים, אבל גם ממוקדים אך ורק בעצמנו, כפי שעשינו עד עכשיו. הקבוצה הזו משתפרת כל הזמן ואנחנו מקווים להמשיך בצעדים שעשינו עד כה כדי לזכות באליפות".

אלכסיס סאנצ'ס | MB Media/Getty Images

בדומה לאלכסיס סאנצ'ס, גם המאמן אנטוניו קונטה לא ברח מהמילה אליפות: "אנחנו בעמדה טובה מאוד וברור שיש שיפור מהעונה שעברה, אבל אסור להמעיט בערכן של היריבות ואנחנו יודעים שכל משחק עלול להסתיים באיבוד נקודות. אנחנו רוצים להגיע לשיא ואם נצליח לעשות זאת, המשמעות היא שנהיה מאוד שמחים וגאים בסיום העונה".

קונטה גם התבקש להתייחס לצמד של אלכסיס סאנצ'ס – הראשון שלו מאז הגיע לאינטר: "הוא נמצא בכושר הכי טוב שאני ראיתי אותו באינטר. היינו גם איתו סבלניים ועכשיו רומלו לוקאקו ולאוטרו מרטינס יודעים שיש מאחוריהם שחקן כמו אלכסיס סאנצ'ס וזה מאוד חשוב, גם כדי ליצור תחרות על ההרכב. אל תשכחו שלפני שנה וחצי היינו צריכים לשחק עם לאוטרו ולוקאקו וזה הכל, היה לנו את סבסטיאנו אספוסיטו ועכשיו הוא משחק בוונציה מליגת המשנה".

אנטוניו קונטה חוגג עם חכימי | Jonathan Moscrop/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי