עדיין במאבק האליפות: מילאן ניצחה 0:2 את ורונה

שחקני מילאן חוגגים | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

הרוסונרי הסתדרו ללא זלאטן וצמצמו זמנית את הפער מאינטר שבפסגה ל-3 נק'. שערים גדולים לקרוניץ' ודאלוט. 1:3 לנאפולי על בולוניה, 0:1 לרומא על גנואה לפני המפגש עם מנור סולומון

(גודל טקסט)

המחזור ה-26 בסרייה א' נמשך היום (ראשון) עם שישה משחקים. במוקד, מילאן 'נשארה בחיים' במאבק האליפות כאשר גברה 0:2 על ורונה. בנוסף, נאפולי רשמה 1:3 על בולוניה. במשחק המוקדם של היום, רומא גברה 0:1 על גנואה. כמו כן, פיורנטינה ופארמה נפרדו ב-3:3, טורינו נכנעה 4:2 לקרוטונה וסמפדוריה סיימה ב-2:2 מול קליארי.

ורונה – מילאן 2:0

אחרי התיקו המאכזב מול אודינזה במחזור הקודם, הרוסונרי חזרו לנצח, הסתדרו ללא זלאטן איברהימוביץ' הפצוע וצמצמו את הפער מאינטר שבפסגה לשלוש נקודות. כל זאת בזמן שלנראזורי משחק חסר, והם יוכלו שוב להגדיל את ההפרש לשש נקודות אם ינצחו מחר את אטאלנטה. ורונה, מבחינתה, נותרה במקום השמיני ונעצרה אחרי ה-0:3 על בנבנטו.

מילאן הציגה היום כדורגל יפה מאוד לעין לפרקים, וכבשה שני שערים נהדרים. הראשון הגיע בדקה ה-27, כאשר ראדה קרוניץ' הבוסני לקח כדור חופשי מ-20 מטרים, סיפק בעיטה מושלמת אל בין החיבורים וקבע 0:1. בדקה ה-50 הגיע השני, והוא הגיע בתום התקפה קבוצתית נפלאה, אשר הסתיימה בבעיטה אדירה של דיוגו דאלוט מקצה הרחבה אל בין החיבורים. בכך, המגן הפורטוגלי קבע את תוצאת המשחק.

דוידה קלאבריה חוגג עם ראדה קרוניץ' | Alessandro Sabattini/Getty Images

נאפולי – בולוניה 1:3

אחרי ה-3:3 מול ססואולו, הקבוצה של ג'נארו גאטוסו חזרה לנצח ונותרה במקום השישי. מנגד, האורחים רשמו הפסד שני ברציפות. לורנצו אינסינייה העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה השמינית אחרי בישול של פיוטר ז'ילינסקי, ו-ויקטור אוסימן הכפיל וקבע 0:2 בדקה ה-65, כששוב ז'ילינסקי הפולני היה על תקן המבשל. רוברטו סוריאנו צימק בדקה ה-73 ל-2:1 והחזיר את בולוניה למשחק, אך אינסינייה הנפלא השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק שלוש דקות בלבד לאחר מכן, בדקה ה-76.

לורנצו אינסינייה | Francesco Pecoraro/Getty Images

רומא – גנואה 0:1

הג'ילארוסי בשיאו של המאבק על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה ועם שלוש הנקודות העפילו למקום הרביעי לפחות עד משחקה של אטאלנטה מחר (שני) נגד אינטר. בחלוף 24 דקות די בינוניות הבלם ג'אנלוקה מנצ'יני נגח לרשת מכל הלב לאחר קרן מצוינת של לורנצו פלגריני. כעבור שלוש דקות פדרו ביצע מבצע נהדר וכמעט כבש שער שני. לאחר מכן, המארחת דעכה ולא סיכנה את השער דקות ארוכות, עד הדקה ה-68 כאשר המחליף קרלוס וייאר סיים מהלך גדול בבעיטה לקורה.

בדקה ה-74 בורחה מאיורל דחק לרשת אחרי שפדרו פגש את הקורה בעקב מרהיב אלא שקשר הכנף היה בנבדל והשער נפסל בצדק. ביום חמישי יפגשו הג'ילארוסי את שחטאר דונייצק של מנור סולומון במשחק הראשון בשמינית גמר הליגה האירופית.

ג'יאנלוקה מנסיני | Paolo Bruno/Getty Images

תוצאות נוספות

פיורנטינה – פארמה 3:3
קרוטונה – טורינו 2:4
סמפדוריה – קליארי 2:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי