לא עוצרת: ניצחון שביעי ברציפות לאינטר, 0:1 על אטאלנטה

שחקני אינטר חוגגים | Emilio Andreoli - Inter/Inter via Getty Images

עוד צעד בדרך לסקודטו: הקבוצה של קונטה התגברה על מוקש ענק למרות שלא הבריקה ופתחה שוב פער של שש נקודות. שקריניאר כבש את השער היקר בדקה ה-54 אחרי ערבוביה ברחבה

קבוצות: אינטר אטאלנטה
(גודל טקסט)

אינטר עשתה עוד צעד גדול אל עבר הסקודטו הראשון שלה מאז עונת הטרבל (2009/10) כשהתגברה על מוקש גדול בדמות אטאלנטה. על משחקים כאלה אומרים את הקלישאה הידועה: "ניצחון של אליפות". הקבוצה של אנטוניו קונטה השיגה ניצחון ליגה שביעי ברציפות עם 0:1 קטן-גדול בסן סירו. בין נובמבר לינואר, אגב, היה לה רצף טוב מזה של שמונה ניצחונות. הפער בפסגה חזר לשש נקודות. הפעם, בניגוד לבדרך כלל, צמד החלוצים לא היו הגיבורים.

דובאן ספאטה היה קרוב לכבוש בדקה ה-40 אך המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים כשזו הייתה הפעם הרביעית העונה בה אינטר לא בועטת למסגרת במחצית, ושנייה נגד אטאלנטה. יוסיפ איליצ'יץ' עלה כמחליף בשורות האורחת ואנטוניו קונטה בחר בכריסטיאן אריקסן במקומו של ארתורו וידאל (53).

כעבור דקה הגיע השער המיוחל – דווקא הבלם מילאן שקריניאר הבקיע מתוך הרחבה (שערו השלישי העונה בליגה) בתוך כל הערבובייה אחרי בישול של אלסנדרו באסטוני, כשהכל החל בקרן של אריקסן.

מילאן שקריניאר כובש | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images
מילאן שקריניאר, לאוטרו מרטינס | Emilio Andreoli – Inter/Inter via Getty Images

בדקה ה-68 ספאטה החמיץ עוד מצב מסוכן עבור האורחת וכעבור שתי דקות הוחלף בלואיס מוריאל, הכובש הבכיר של הקבוצה העונה. התסכול של אטאלנטה נמשך כשבדקה ה-85 מריו פשאליץ' רשם החמצה ענקית. קונטה ביצע חילופים די הגנתיים והצליח לשמור בעור שיניו על התוצאה.

החניכים של ג'יאן פיירו גספריני נעצרו אחרי ארבעה ניצחונות רצופים ופספסה הזדמנות לשוב למקום הרביעי במקומה של רומא. זו הייתה הפעם הראשונה בה היא לא כובשת מזה שמונה מחזורים. לפני הגומלין החשוב נגד ריאל מדריד בספרד בשמינית גמר ליגת האלופות ביום שלישי, אטאלנטה תפגוש את ספציה ביום שישי. המוליכה הגאה, מנגד, תתארח אצל טורינו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי