1:4 גדול לפיורנטינה נגד בנוונטו, ולאחוביץ' חגג שלושער גדול

דושאן ולאחוביץ' חוגג | Francesco Pecoraro/Getty Images

הסגולים רשמו ניצחון חשוב במאבק התחתית נגד הקבוצה של אינזאגי, הסרבי בן ה-21 מצא את הרשת שלוש פעמים עוד לפני סיום המחצית הראשונה. ססואולו ניצחה 2:3 את ורונה, גנואה ואודינזה נפרדו ב-1:1 מאכזב

(גודל טקסט)

המחזור ה-27 בליגה האיטלקית נמשך הערב עם שלושה משחקים מסקנים. במוקד, פיורנטינה ניצחה 1:4 גדול את בנוונטו בקרב התחתית. בנוסף, ססואולו ניצחה 2:3 את ורונה. במשחק הנוסף, אודינזה וגנואה נפרדו ב-1:1 מאכזב עבורן.

בנוונטו – פיורנטינה 4:1

שתי הקבוצות שנושקות לקו האדום נפגשו הערב בדרום איטליה למשחק קריטי עבורן במאבק ההישרדות, אך בסיום אלו היו הסגולים-לבנים שחגגו בגדול. כוכב המשחק היה ללא ספק דושאן ולאחוביץ'. הסרבי בן ה-21 פתח בחוד לצד פרנק ריברי וכבר בתום מחצית אחת של משחק חגג שלושער גדול.

המארחת הצליחה לצמק את התוצאה בדקה ה-56 לאחר שער של ארתור יוניצה הרומני, אבל אקורד הסיום הגיע מרגלו של ולנטין אסריק, אשר קבע בדקה ה-75 את תוצאת המשחק. בשלב זה, בנוונטו של פיליפו אינזאגי רחוקה רק 6 נקודות מהקו האדום, כשיש לה גם שלושה משחקים עודפים.

ולאחוביץ' חוגג אצל בנוונטו | Francesco Pecoraro/Getty Images

גנואה – אודינזה 1:1

קרב המאכזבות נפתח בקצב נהדר ובדקה ה-8 גוראן פאנדב כבש לטובת המארחת את השער היתרון היקר. המשחק הסוער באצטדיון "לואיג'י פרארי" המשיך ובדקה ה-30 אודינזה זכתה לכדור עונשין מ-11 מטרים, אותו רודריגו דה פול. דווקא כשהיה נראה שיהיו עוד שערים נוספים במשחק, שתי הקבוצות איבדו הרבה מהמומנטום וסיימו בחלוקת נקודות. גנואה סגרה משחק שישי ברצף ללא ניצחון והיא מסובכת מאוד בתחתית.

תוצאה נוספת

ססואולו – ורונה 2:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי