לאוטרו: "חוזה חדש? נראה מה יהיה", אלכסיס זכה לשבחים

לאוטרו מרטינס | Valerio Pennicino/Getty Images

אינטר מריחה את הסקודטו אחרי ניצחון שמיני ברציפות וכשמילאן הפסידה. "הנראזורי ממריאים, לוקאקו ולאוטרו צועדים אל עבר התואר", נכתב. הארגנטינאי הבהיר: "רוצים אליפות" ולא סיפק הצהרה ברורה האם ימשיך

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אינטר לא בעטה למסגרת אפילו לא פעם אחת במחצית הראשונה נגד טורינו (בפעם השנייה העונה נגד אותה היריבה והחמישית בסה"כ) אך גם זה לא הפריע לה. הקבוצה של אנטוניו קונטה ניצחה 1:2, השוותה את רצף הניצחונות הכי טוב שלה העונה בסרייה א' – שמונה ניצחונות ברציפות ועשתה עוד צעד בדרך לסקודטו, על אחת כמה וכמה כאשר מילאן נכנעה לנאפולי. לאוטרו מרטינס היה גיבור המשחק כשכבש את שער הניצחון בדקה ה-85. זה היה השער ה-14 שלו העונה בליגה ובכך השווה את שיאו מהעונה שעברה. זו הייתה הפעם השמינית העונה בה גם לוקאקו וגם לאוטרו כובשים.

לאוטרו אמר לאחר המשחק: "ידענו שטורינו צריכים נקודות אבל גם אנחנו. זה היה משחק קשה, אבל הצלחנו לנצח ואנחנו כל כך שמחים. בכל יום אנו מתאמנים כדי לעשות את הדברים הנכונים, התכוננו היטב. במשחק הזה היינו צריכים לב ונשמה והוכחנו שאנחנו מכוונים למטרה חשובה. אנחנו רוצים לנצח וזה לא חשוב מי מבקיע. אנחנו רוצים לזכותב אליפות".

עוד בחודש פברואר אמר לאוטרו כי יחתום בקרוב על חוזה חדש בנראזורי. הוא נשאל מתי תגיע ההודעה ואמר: "אנחנו עובדים, שני הצדדים, על אף הקשיים של אינטר. נראה מה יקרה, אבל אני רגוע". החלוץ שזר אתמול כבש העונה 16 שערים והוסיף תשעה בישולים.

אלכסיס סאנצ'ס, אשרף חכימי, לאוטרו מרטינס | Valerio Pennicino/Getty Images

כריסטיאן סטליני, עוזרו של קונטה, שיבח את המחליפים כריסטיאן אריקסן ואכלכסיס סאנצ'ס: "הניצחון הזה היה קריטי מול קבוצה שלא מוותרת, היה עלינו לשבור את המבוי הסתום. היה לנו מעט מזל עם הפנדל. המחליפים שינו את המשחק וידענו שזה יקרה. אריקסן היה מוכן על אף הבעיות הפיזיות. הוא תמיד השקיע הרבה, בהתחלה זה היה מאתגר מאוד להסתגל לסגנון שונה וכעת הוא מצב את מקומו". סטליני הוסיף כי הוא מייצג צוות שלם שיעשה הכל כדי לתמוך ברעיונות של קונטה.

על ההתקפה: "ללאוטרו ולוקאקו יש איכויות רבות, הם סולידיים ובעלי קצב נהדר, משלימים זה את זה ומקריבים למען הקבוצה. לפעמים עלינו לעצור אותם ולהגיד להם מספיק – אתם לא יכולים להתאמן עוד. עכשיו אנחנו יכולים לנשום מעט". היריבה הבאה של אינטר בעוד חמישה ימים תהיה ססואולו.

"הסקודטו כבר מוגש", נכתב בשער "קוריירה דלה ספורט". "אינטר ניצחה את טורינו ונהנתה כפליים אחרי מעידה של מילאן. זו נראית כמו נקודת מפנה וצעדה של לוקאקו ולאוטרו אל עבר התואר". "אינטר ממריאה עם ניצחון שמיני ברציפות", נכתב ב"טוטוספורט". "לאוטרו הוציא את הקסם ששווה את הבריחה בדרך לתואר. אינטר ממריאה ברכבת הרים", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט" שם קיבל הארגנטינאי את הציון הגבוה 7.5. גם אלכסיס זכה לשבחים. "באינטר הוא שחקן מכריע", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט" על הצ'יליאני שם הזכירו את השער בגנואה והצמד בפארמה. "אפילו לוח השנה לצידה" נטען בהסתכלות על המשחקים שנותרו.

כותרות העיתונים באיטליה | צילומי מסך: "גאזטה דלה ספורט", "קוריירה דלה ספורט"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי