זלאטן הבהיר במה תלוי עתידו, פיולי: "הוא צודק כשהוא מדבר על הסקודטו"

זלאטן איברהימוביץ' | Gabriele Maltinti/Getty Images

מילאן השוותה שיא מועדון, החלוץ הפך לשחקן המבוגר ביותר שכובש 15 שערים בסרייה א' והסביר: "מאלדיני לוחץ אבל אני רוצה להוכיח שמגיע לי חוזה חדש". על המשחק: הראינו הרבה אופי. וגם: החזרה לנבחרת שבדיה

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

גם אם המאמצים לזכות בסקודטו ראשון מאז 2010/11 לא יצליחו, אין ספק שמילאן עושה עונה יפה. הרוסונרי התאוששו מההדחה נגד מנצ'סטר יונייטד בשמינית גמר הליגה האירופית וניצחו אתמול (ראשון) 2:3 את פיורנטינה בחוץ בזכות שער של הקאן צ'לאנולו שפגש את היריבה האהובה עליו. כשזלאטן איברהימוביץ' חזר להרכב זה היה יותר קל. למעשה, אם מילאן הייתה מצליחה במשחקי הבית כמו מאזן החוץ שלה – היא הייתה בפסגה. הרוסונרי השיגו את ניצחון החוץ ה-12 שלהם והשוו את שיא המועדון מעונות 2004/05 ו-2011/12 ויש להם כאמור עוד חמישה משחקים כדי לקבוע שיא חדש.

זלאטן הבקיע כבר בדקה התשיעית אחרי בישול של סימון קיאר. בכך, הפך לשחקן המבוגר ביותר בתולדות הסרייה א' שמבקיע 15 שערים בעונה – בגיל 39 ו-169 ימים. זה היה שערו הראשון מזה חודש וחצי, אז כבש צמד נגד קרוטונה. בסה"כ יש לו העונה 17 שערים ב-1,627 דקות בלבד.

לאחר המשחק הבהיר איברהימוביץ' שמאבק האליפות עדיין חי וקיים: "הודחנו מהליגה האירופית וכעת יש לנו את הסקודטו ונילחם עליו. קאמבק כזה היה חשוב מאוד (פיורנטינה עלתה ליתרון 1:2 בדקה ה-51 משער של פרנק ריברי). הייתה לנו רוח נהדרת ומנטליות חזקה. רצינו לנצח בכל מחיר והראינו את האופי של הקבוצה הזו ועלינו להמשיך ככה".

החלוץ הוסיף: "אני לוקח על עצמי את האחריות לעזור לקבוצה הזו בכל דרך שאוכל, על המגרש ומחוצה לו. זו תקופה אינטנסיבית של העונה ועכשיו יש לחלק הפסקה ולחלק לא (פגרת הנבחרות)", אמר בצחוק. לאחר מכן התייחס לחזרתו לשבדיה: "הרצון שלי היה להמשיך לשחק ולהרגיש שמחה בכדורגל וכל דבר נוסף הוא בונוס. זה כבוד גדול עבורי לשחק שוב בנבחרת אחרי שנים. זה נכון שהמאמן בא לראות אותי במגרש האימונים במילאנו ודיברנו".

שום ריאיון עם זלאטן לא מסתיים ללא שאלה על חידוש חוזהו: "אני רוצה לראות מה אני עושה על המגרש ולהוכיח שמגיע לי חוזה חדש. יש לנו קשר טוב ואין מה למהר למרות שפאולו מאלדיני לוחץ עליי. נראה מה יקרה". השיא לא ריגש אותו: "לא, בואו לא נדבר על הגיל שלי, אני כמו בנג'מין באטן, ככל שעובר הזמן אני מרגיש צעיר יותר".

שחקני מילאן חוגגים | Gabriele Maltinti/Getty Images

סטפאנו פיולי אמר: "זה היה משחק קשה מאוד כי היה עלינו לשים בצד את האכזבה מאירופה. בחודשים האחרונים שיחקנו כל שלושה ימים, ידענו שעלינו לגרד את הקרקעית מבחינת האנרגיה שנותרה כדי לעשות את זה. איברה צודק כשהוא מדבר על הסקודטו משום שאנחנו בצמרת הגבוהה כל העונה ולא רחוקים מזה. יש לנו את האיכות כדי לשחק כדי לנצח. אם נזכה זה עניין אחר אבל אנחנו בהחלט יכולים לנסות". זו הייתה הפעם התשיעית העונה בה מילאן חזרה מפיגור בליגה ובגביע, מה שבהחלט מספק אופטימיות להמשך.

"איברה הטעין את מילאן באנרגיות, הוא לא מרפה והפער מאינטר כרגע שש נקודות", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט" כאשר גם ברהים דיאס וצ'לאנולו זכו לשבחים. משחקה של אינטר המחזור נדחה, כמובן, בשל התפרצות קורונה בקבוצה. "מילאן עדיין בספרינט", נכתב ב"קוריירה דלה ספורט". "הקבוצה זכתה שוב לברק של איברהימוביץ' ולא ויתרה גם כשנקלעה לפיגור. מילאן שוב במקום טוב".

שער "גאזטה דלה ספורט" | צילום מסך: "גאזטה דלה ספורט"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי