גודין פותח הכל ורותח על קונטה וזלאטן: "לא אוהב שמזלזלים בי"

זלאטן איברהימוביץ', דייגו גודין | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

הבלם בן ה-35, שעד לא מזמן נחשב לאחד הטובים בעולם, הביע בראיון את כעסו על השבדי שחגג בהתרסה נגדו: "העליב אותי והעלבתי אותו בחזרה". וגם: עזיבת אינטר ("תשאלו את המאמן"), סימאונה ("חבר") ומתי יפרוש

(גודל טקסט)

לא הרבה זמן עבר מאז שדייגו גודין בן ה-35 היה נחשב לאחד הבלמים הטובים בעולם. בסוף 2018/19 הוא נפרד מאתלטיקו מדריד אחרי לא פחות מתשע עונות. הוא רשם שנים מדהימות תחת דייגו סימאונה וביסס את עצמו בטופ של הטופ בעמדתו.

בתחילת העונה הקודמת הוא חתם באינטר על חוזה אסטרונומי לשלוש שנים – בהחלט חריג לשחקן בגילו. אבל דברים לא הסתדרו לגודין האורוגוואי אצל הנראזורי, הוא לא היה שחקן קבוע בהרכב (סיים את 2019/20 עם 23 הופעות ליגה) ובסיום העונה הגיע עם המועדון להסכם על שחרורו וחתם בקליארי הקטנה, עמה הוא נאבק בימים אלו נגד הירידה לליגה השנייה באיטליה.

גודין דיבר היום (רביעי) בראיון נרחב ל"גאזטה דלו ספורט", בו התייחס להגעה לקליארי, מדוע עזב את אינטר, יחסיו עם דייגו סימאונה. כמו כן, הבלם הוותיק סיפר על התקרית עם זלאטן איברהימוביץ'. כזכור, חלוץ מילאן כבש צמד ב-0:2 על קליארי בחודש ינואר, ולאחר כיבוש השער השני התריס כאשר חגג ליד גודין וסינן לעברו דברים שהוא מכסה את פיו בידיו.

דייגו גודין | Andrea Staccioli/Insidefoto/LightRocket via Getty Images

אז אמנם אנחנו לא יודעים בדיוק מה נאמר בתקרית בין השניים, אך כעת האורוגוואי סיפר את הצד שלו והביע את כעסו על זלאטן: "אני לא אוהב את אלה שמזלזלים בי. בסך הכל נהנו ביחד, הוא העליב אותי בשפה שלו ואני העלבתי אותו בשפה שלי, אבל הכל נשאר במגרש".

עזיבת אינטר: "צריך לשאול את זה את אנטוניו קונטה, המנהל הספורטיבי פיירו אוסיליו והנשיא ג'וזפה מארוטה. זו הייתה החלטה של המאמן. לי היה חוזה לשלוש שנים. הייתה שם עונה טובה, היינו צריכים רק לנצח עוד משחק אחד. הגענו למקום השני ולגמר הליגה האירופית אחרי עשר שנים שהקבוצה לא הגיעה לגמר אירופי".

יחסיו עם דייגו סימאונה ועם בנו של מאמן אתלטיקו מדריד, ג'ובאני סימאונה, אשר משחק איתו בקליארי: "אני כבר יכול להגדיר את צ'ולו כחבר. הוא נתן לי המון ולימד אותי המון. גדלתי איתו. ג'ובאני? יש לו המון כוח רצון ויחס נכון. הוא ימשיך להשתפר בקריירה שלו".

דייגו גודין, דייגו סימאונה | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

מדוע בחר להצטרף דווקא לקליארי: "כדורגלן העבר, פפה הררה, אמר לי לפני חצי שנה: 'אתה חייב ללכת לקליארי, זה המקום בשבילך, הם אוהבים אורוגוואים'. חתמתי לשנתיים, ואם נשרוד בליגה, אני רוצה לכבד את זה".

מתי יפרוש: "בינתיים אני משחק. אני אמשיך לעבוד בעולם הכדורגל ואני פתוח. אני רואה את עצמי בהרבה תפקידים שונים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי