קונטה מגיב לביקורת: "אסתטיקה? אולי נעשה טיפול פנים במכון יופי"

רומלו לוקאקו, לאוטרו מרטינס ושחקני אינטר | Marco Luzzani/Getty Images

אינטר גברה 1:2 על ססואולו ועם ניצחון 10 ברצף התקרבה משמעותית לזכייה באליפות: "לא חלמתי שתוך שנתיים נהיה ביתרון 12 נקודות על יובנטוס", הודה המאמן. וגם: על שיתוף הפעולה בין לוקאקו ללאוטרו והירידה ביכולת

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אינטר מילאן רשמה אתמול (רביעי) את ניצחונה העשירי ברציפות בסרייה A והאליפות הראשונה מאז 2009/10 וה-19 בתולדותיה הולכת ומתקרבת בצעדי ענק. רומלו לוקאקו כבש בפתיחה, לאוטרו מרטינס הכפיל את היתרון וגם שער מצמק של של חמד טראורה לא מנע מהנראזורי להכניע 1:2 את ססואולו ולפתוח בפסגה פער של 11 נקודות ממילאן ו-12 מיובנטוס, כשנותרו תשעה מחזורים לתום העונה.

אינטר הציגה את אחד ממשחקיה היותר חלשים בתקופה האחרונה ואולי העונה בכלל, כשבין השאר החזיקה בכדור רק ב-30 אחוז מהזמן ובסך הכל מצאה את מסגרת השער של ססואולו פעמיים בלבד לכל אורך 90 הדקות. כאמור, זה הספיק מול המדורגת תשיעית בטבלה ולראשונה העונה לאינטר יתרון דו ספרתי בפסגה וגם ב"גאזטה דלו ספורט" כבר בחרו בכותרת "אינטר רוקדת לאליפות עם ניצחון עשירי ברציפות, כמעט שאי אפשר לגעת בה".

המאמן אנטוניו קונטה לא הסתיר את חשיבות הניצחון ולא התרגש מהיכולת: "כל ניצחון שווה לנו עכשיו כמו שש נקודות ויכול להיות שהכדור ירגיש כבד יותר כל עוד לא נבקיע, אז עלינו להרים את הרמה אם אנחנו רוצים שהעונה הזו תסתיים עם אליפות".

שער ה"גאזטה" לאחר הניצחון העשירי ברצף של אינטר | צילום מסך "גאזטה דלו ספורט"

כשנשאל על היכולת אמר בציניות: "לא חשבתי בחלומות הכי טובים שלי שאחרי שנתיים כאן אנחנו נהיה ביתרון של 12 נקודות מיובנטוס, שזכתה בתשע אליפויות רצופות. יש לנו מטרה ואמן שנצליח לעמוד בה. לגבי הצד אסתטי, אולי בהמשך נלך כולנו לעשות טיפול פנים במכון יופי".

על שיתוף הפעולה בין לוקאקו ללאוטרו, הצמד שזכה לכינוי "לו-לא", אמר המאמן: "הם עובדים כבר תקופה ארוכה יחד והם יודעים כיצד להפעיל אחד את השני. אני גם רוצה לציין את התרומה של אלכסיס סאנצ'ס, שמגיע לו לשחק ורק בגלל ההצלחה של לוקאקו ולאוטרו הוא עולה מהספסל. אני עוד זוכר כשרומלו הגיע לכאן כולם דיברו על שחקן אוברייטד, אבל אני ידעתי שנוכל לעשות איתו דברים יוצאי דופן וכך גם עם לאוטרו".

לסיום נשאל קונטה על השיפור של כריסטיאן אריקסן שבינואר כבר היה עם רגל וחצי ביעד חדש: "לדעתי הוא רק עכשיו מתחיל להבין את המשחק שלנו. זה ידוע שהליגה האיטלקית היא מאוד טקטית וכריסטיאן גדל ולומד. הוא שחקן שנותן לנו המון ואנחנו יכולים לסמוך עליו".

רומלו לוקאקו ולאוטרו מרטינס | Emilio Andreoli – Inter/Inter via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי