בשבת: מילאן תנסה לברוח לנאפולי, מנדז'וקיץ' ישחק?

מריו מנדז'וקיץ', זלאטן איברהימוביץ'
מריו מנדז'וקיץ', זלאטן איברהימוביץ' | Marco Luzzani / Stringer

הפער מאינטר המוליכה צמח ל-11 נקודות והרוסונרי מכוונים לסיים בין ארבע הראשונות. לאחר היעדרות בת כחודשיים, החלוץ חזר לאימונים וצפוי לקבל דקות מול פארמה, גם רפאל לאאו החלים ועשי לפתוח

קבוצות: מילאן פארמה
(גודל טקסט)

המחזור ה-30 בסרייה א' ייצא לדרך מחר (שבת) עם שלושה משחקים. במוקד: מילאן תתארח אצל פארמה (19:00) ותנסה לצמק זמנית את הפער העצום מהמוליכה אינטר שתשחק ביום ראשון מול קליארי. במשחקים נוספים: ספציה תפגוש את קורטונה (16:00) ואודינזה מול טורינו (21:45).

פארמה – מילאן

אחרי שלושה ניצחונות בלבד בשבעת המחזורים האחרונים, הרוסונרי רחוקים כבר 11 נקודות מהיריבה העירונית אינטר שמוליכה את הטבלה בבטחה ונמצאת בדרך הבטוחה לזכייה באליפות. עם זאת, המאמן סטפאנו פיולי דאג להצהיר לאורך כל הדרך כי היא המטרה של מילאן היא הבטחת המקום בליגת האלופות בעונה ולשם כך היא תהיה חייבת לנצח מחר את פארמה, כשהפער בינה לבין נאפולי החמישית עומד כרגע על ארבע נקודות בלבד. מנגד, המארחת ניצבת מתחת לקו האדום עם עם מאזן עלוב של ניצחון אחד ב-20 המחזורים האחרונים, אך הפער בינה לבין חוף מבטחים, שם נמצאת קליארי, עדיין ניתן לסגירה ועומד על ארבע נקודות.

הניצחון האחרון של פארמה על מילאן הושג בעונת 2013/14, אז היא גברה על הרוסונרי פעמיים (2:3 בבית ו-2:4 בסן סירו). במשחק שנערך בין הקבוצות בסיבוב הראשון העונה, פיולי וחניכיו ביצעו קאמבק מאוחר בדרך ל-2:2 ביתי. מבחינה מקצועית, רפאל לאאו חזר מפציעה ועשוי לפתוח בהתקפת מילאן לצד זלאטן איברהימוביץ'. חדשות טובות נוספות הגיעו מכיוונים של מריו מנדז'וריץ' וברהים דיאס שחזרו להתאמן וצפויים להיכלל בסגל ואולי גם לקבל דקות. אצל פארמה, גרציאנו פלה וג'רביניו ימשיכו בהרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי