למרות שזלאטן הורחק: מילאן חזרה לנצח עם 1:3 על פארמה בחוץ

שחקני מילאן חוגגים | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

הקבוצה של פיולי הוליכה בבטחה 0:2 במחצית משערים של רביץ' וקסייה. בדקה ה-60 החלוץ הורחק בשל מילים מיותרות אל עבר השופט. גאליולו צימק (66) אך הרוסונרי כבשו שער שלישי בתוספת הזמן (לאאו)

קבוצות: מילאן פארמה
(גודל טקסט)

המחזור ה-28 בסרייה א' יצא לדרך הערב (שבת) עם שלושה משחקים. במשחק המרכזי הערב, מילאן ניצחה 1:3 את פארמה על אף הרחקתו של זלאטן איברהימוביץ' ופתחה לפחות זמנית פער של ארבע נקודות מיובנטוס השלישית. ספציה גברה 2:3 על קרוטונה במשחק מרתק. במשחק שנעל את היום, טורינו ברחה מהחתית וסיימה בניצחון 0:1 את אודינזה

פארמה – מילאן 3:1

הקבוצה של סטפאנו פיולי לא תצליח כנראה לזכות באליפות העונה אך תעשה הכל כדי לשמור על המקום בטופ4. לאחר התיקו הביתי המאכזב נגד סמפדוריה, הרוסונרי חזרו למסלול ושמרו על מאזן החוץ הנהדר שלהם – הטוב ביותר בסרייה א' – 13 ניצחונות מ-15 משחקים.

המשחק החל נפלא מצד מילאן שהובילה משער של אנטה רביץ' בדקה השמינית אחרי בישול של זלאטן, שהיה קרוב בהמשך להבקיע בעצמו אך נעצר על ידי השוער. רגע לפני ההפסקה תיאו הרננדס סיפק בישול משלו ופרנק קסייה הכפיל את היתרון. היה נראה שמילאן תשייט לניצחון אלא שבדקה ה-60 החלוץ השבדי הורחק באדום ישיר ככל הנראה בשל מילים מיותרות אל עבר השופט, והותיר את חבריו בעשרה שחקנים.

זלאטן איברהימוביץ' מורחק | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images
פרנק קסייה | Giuseppe Bellini/Getty Images

כעבור שש דקות המשחק נפתח מחדש: ריקרדו גאליולו ניצל שגיאה בהגנה מילאן והכניע את ג'יאנלואיג'י דונארומה. קבוצת התחתית לחצה עד לסיום אך לא הצליחה להשיג נקודה יוקרתית. להיפך, רפאל לאאו הספיק לכבוש בתוספת הזמן את השלישי של הרוסונרי (90+4). במחזור הבא תארח מילאן את גנואה בעוד שמונה ימים ותקווה לחזור לנצח גם בסן סירו אחרי שכשלה במשימה בשלושת הנסיונות הקודמים.

תוצאות נוספות

ספציה – קרוטונה 2:3

אודינזה – טורינו 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי