אינטר שברה שיא של מילאן, קונטה: "ראויים להכרה גדולה יותר"

שחקני אינטר ואנטוניו קונטה חוגגים | Giuseppe Cottini/NurPhoto via Getty Images

בזכות ה-0:1 על קליארי, הנראזורי הפכו לקבוצה האיטלקית הראשונה שמנצחת בכל 11 המשחקים הראשונים בסיבוב השני של העונה. המאמן: "שינינו את יחסי הכוחות, אבל אני כל הזמן קורא על התוצאות שלנו באירופה"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אינטר עשתה אתמול (ראשון) צעד חשוב לעבר זכייה באליפות איטליה לראשונה מאז עונת 2009/10, כאשר גברה 0:1 על קליארי משער של מתאו דרמיאן בדקה ה-77 והשלימה ניצחון 11 רצוף בליגה, שבזכותו שמרה על פער בן 11 נקודות בפסגת הטבלה. הנראזורי שברו שיא בן 31 שנים כשהפכו לקבוצה הראשונה שמנצחת בכל 11 המשחקים הראשונים בסיבוב השני של העונה – מילאן קבעה את השיא הקודם, עם 10 ניצחונות ברציפות בעונת 1989/90.

עד כמה זה היה ניצחון של אופי תעיד העובדה ששער הניצחון של דרמיאן היה המאוחר ביותר שכבשה אינטר העונה במצב של 0:0, במסגרת הסרייה A. קבוצתו של אנטוניו זקוקה לחמישה ניצחונות נוספים כדי להבטיח זכייה ב"סקודטו", כאשר במקרה שתנצח בשישה משמונת המשחקים שנותרו לה בליגה, היא תשווה את הרצף הארוך אי פעם באיטליה – 17 ניצחונות שאותה אינטר השיגה בעונת 2006/07.

קונטה התמוגג מהניצחון על קליארי ואמר ל-DAZN בסיום המשחק: "נשארו פחות משחקים עכשיו וכל ניצחון שווה שש נקודות. מילאן ניצחה את פארמה אתמול והיה חיוני לנצח את המשחק הזה כדי לשמור על המרחק מהם. רבים משחקניי מעולם לא חוו לחץ כזה ואני מאוד מרוצה ממה שהם עושים. השתפרנו כל כך הרבה לאורך שתי העונות האחרונות. אני יותר מדי אוהב לנצח וזה מה שאני רוצה לשדר לשחקנים. העבודה עוד לא גמורה, ניצחנו שלושה משחקים חשובים בשמונה ימים אבל נותרו עוד שמונה משחקים".

דרמיאן חוגג שער שכולו אופי | Giuseppe Cottini/NurPhoto via Getty Images

מאמנה של אינטר המשיך ושלח מסר למבקרים: "הוכחנו שאנחנו קבוצה יציבה ומאוזנת. בעונה שעברה השגנו 81 נקודות והגענו לגמר הליגה האירופית. יובנטוס שלטה בעשור הקודם ותוך שנה וחצי, הצלחנו לשנות את יחסי הכוחות. מה שהשחקנים שלי עושים ראוי להכרה גדולה יותר, אבל אני כל הזמן קורא על התוצאות שלנו באירופה".

לסיום, קונטה התייחס לכך שחגג את השער של דרמיאן בהתלהבות גדולה ואף נישק את המבשל, אשרף חכימי: "אני לא מחשיב את עצמי כאח הגדול שלהם, אבל לפעמים אני מנשק את השחקנים שלי על הראש. הם יודעים שאני מוכן לזרוק את עצמי לאש בשבילם. זה הגיע לחכימי וגם לדרמיאן".

קונטה חגג בהתלהבות יתרה | Fabrizio Carabelli/SOPA Images/LightRocket via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי