אוויר לנשימה: פיורנטינה ניצחה 1:2 את ורונה

מרטין קאסרס, דושאן ולאחוביץ', פרנק ריברי | Alessandro Sabattini/Getty Images

שער של קאסרס ופנדל מדויק של ולאחוביץ' סידרו לסגולים ניצחון ראשון לאחר ארבעה מחזורים רצופים ופער זמני של שמונה נקודות מהקו האדום. שער של סלסדו רק צימק עבור הקבוצה של יוריץ'

(גודל טקסט)

המחזור ה-32 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שלישי) עם משחק חשוב מאוד עבור פיורנטינה, אשר גברה 1:2 בחוץ על ורונה ובכך פתחה פער זמני של שמונה נקודות מהקו האדום בטבלה.

אחרי שהפסידה בשלושה מארבעת המחזורים האחרונים, ה"ויולה" הגיעה הערב לאצטדיון "מרקאנטוניו בנטגודי" כשהיא חייבת את הנקודות כדי להתחרט מהתחתית הבוערת ולקבל אוויר לנשימה. פרנק ריברי הוותיק ודושאן ולאחוביץ' פתחו בחוד הסגולים.

לאחר מחצית ראשונה קשה במיוחד, פיורנטינה זכתה לכדור עונשין מ-11 מטרים במהלך תוספת הזמן של החצי הראשון, ולאחוביץ' לקח אחריות על הבעיטה ומצא את הרשת בפעם ה-16 העונה בסרייה A. בדקה ה-65 מרטין קאסרס היה במקום הנכון כדי להכפיל את היתרון של האורחת וקירב אותה לניצחון.

שחקני פיורנטינה חוגגים. ניצחון חשוב עבור הסגולים מפירנצה | Pier Marco Tacca/Getty Images

ורונה של איבן יוריץ' היא אחת מהקבוצות העקשניות העונה בליגה, ועל כן היא גם חזרה למשחק בדקה ה-72 כאשר אדי סלסדו המחליף הכניע את ברתלומיי דרגובסקי. לצערו של יוריץ', השחקנים לא הצליחו לחזור מכבר לכך ורשמו הפסד שלישי ברצף בסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי