בחמישי: המאבק על אירופה מתחמם עם שני קרבות לוהטים באיטליה

קבוצות הצמרת באיטליה | GettyImages

המחזור ה-32 מזמן לנו שני קרבות מרתקים כאשר אטאלנטה תתארח אצל רומא ואילו לאציו תצא למשחק חוץ אצל נאפולי. גספריני מחפש להתקרב למקום בליגת האלופות על חשבון פונסקה, הנשרים ללא המאמן אינזאגי שנדבק בקורונה

(גודל טקסט)

בצל סערת הסופרליג, המחזור ה-32 בסרייה א' יימשך מחר (חמישי), כאשר ייערכו שני קרבות צמרת מרתקים במסגרת המאבק על המקום באירופה בסיום העונה. במשחק המוקדם, רומא תארח את אטאלנטה, בעוד במשחק המאוחר לאציו תצא לנאפולי.

רומא – אטאלנטה (19:30)

הג'יאלורוסי מגיעים למשחק בידיעה שככל הנראה זוהי ההזדמנות האחרונה עבורם להתקרב לרביעייה המובילה, במטרה לחזור לליגת האלופות בעונה הבאה. נכון לעכשיו, החבורה של פאולו פונסקה מדורגת במקום השביעי בלבד בטבלה, כאשר במאזנה 54 נקודות, שבע פחות מיובנטוס שבמקום הרביעי. הזאבים ימשיכו להסתמך על מלך שערי הקבוצה העונה, ג'ורדן ורטו, שצפוי לשחק יחד עם אדין דז'קו והנריק מחיטריאן. האחרון, לו תשעה שערים ומספר דומה של בישולים העונה בליגה, שואף להעלות את מאזנו לכמות דו ספרתית.

מן העבר השני, אחת הקבוצות החמות באיטליה תגיע מחר לאולימפיקו. אטאלנטה נמצאת בעיצומו של רצף הכולל חמישה ניצחונות ליגה רצופים, כאשר בעשרת המחזורים האחרונים היא יצאה עם שלוש נקודות בתשעה מקרים וגם בפעם היחידה בה זה לא קרה, ההפסד היה לאלופה שבדרך ומוליכת הטבלה, אינטר. מאמן הקבוצה, ג'אן פיירו גספריני, ימשיך להעניק קרדיט בחוד לדובאן ספאטה ולואיס מוריאל , אשר בעיקר בזכותם לקבוצה מברגאמו יש את ההתקפה הפורייה בסרייה א' עם 72 שערי זכות.

דז'קו. רומא רותה לחזור לליגת האלופות | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

נאפולי – לאציו (21:45)

כאמור, מלבד המשחק באולימפיקו, גם באצטדיון דייגו מראדונה יערך קרב צמרת לוהט, כאשר שתי הקבוצות שיעלו מחר לכר הדשא נמצאות צמודות זו לזו בטבלה. נאפולי מגיעה מהמקום החמישי עם 60 נקודות, בעוד ללאציו שתי נקודות פחות אך גם משחק חסר ביד. המארחת תקווה לייצר רצף ניצחונות חדש ולרשום שלוש נקודות בפעם השנייה ברציפות, בעוד האורחת נמצאת בכושר פנטסטי עם חמישה ניצחונות רצופים שהקפיצו אותה לחלק העליון של הטבלה.

לצערה של לאציו, היא תאלץ להסתדר ללא מאמנה, סימונה אינזאגי, שנדבק בקורונה לפני כשבועיים וטרם אושר לו לחזור למגרשים. במקומו יעמוד על הקווים עוזר המאמן מסימיליאנו פאריס, שיקווה לקבל תפוקה מהחלוץ שלו צ'ירו אימובילה. מן העבר השני, ג'נארו גאטוסו צפוי להמשיך עם דריס מרטנס ולורנצו אינסינייה בחלק הקדמי.

שחקני לאציו. נמצאים בכושר נהדר | Antonietta Baldassarre/Insidefoto/LightRocket via Getty Images
ג'נארו גאטוסו | MB Media/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי