מחיטריאן בבעיה, קונטה מחכה לו: על חזרת ז'וזה מוריניו לאיטליה

ז'וזה מוריניו | Sebastian Frej/MB Media/Getty Images

הארמני סיפר בעבר כיצד הוא מרוצה מהפרידה מ"המיוחד" ומהמעבר לרומא, אך בעונה הבאה הוא עלול למצוא את עצמו מחוץ לקבוצה והוא לא היחיד. בארץ המגף נערכים לחזרתו וגם האלוף הטרי עם אינטר התייחס לכך

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

זה הגיע משום מקום, אבל זו בהחלט הפתעה נחמדה: רומא הודיעה אתמול (שלישי) על מינויו של ז'וזה מוריניו למאמנה החל מהעונה הבאה. "המיוחד", מי שזכה בכל תואר אפשרי, ישוב לארץ המגף לראשונה מאז הוביל את אינטר לטרבל היסטורי – והוא כמובן חוזר לסרייה A ימים ספורים אחרי שאינטר זכתה באליפות ראשונה מאז שהוא עזב אותה.

על פי הדיווחים, מוריניו ישתכר כ-15 מיליון יורו והמשמעות היא שהוא בעקיפין גם מסייע משמעותית לאקסית שלו, טוטנהאם שרק פיטרה אותו לאחרונה – "המיוחד" יזכה לכ-7 מיליון יורו מרומא וכ-8 מיליון יורו מטוטנהאם, שלמעשה תשלים את שכרו מכיוון שהיה לו חוזה בשורותיה גם לעונה הבאה. בניגוד לתרנגולים, ברומא הוא יזכה לתקציב רכש הרבה פחות משמעותי ונראה שיצטרך להתפשר על לא יותר משלושה או ארבעה שחקני רכש, כשנטען כי הוא ידרוש שוער, קשר מרכז שדה וחלוץ

יהיה מאוד מעניין לראות כיצד מוריניו יתייחס לארבעה שחקנים שהוא מכיר היטב מימיו בפרמיירליג וגם באיטליה: הנריק מחיטריאן וכריס סמולינג ששיחקו תחתיו במנצ'סטר יונייטד, פדרו ששיחק אצלו בצ'לסי ודוידה סנטון שעלה מהנוער תחת מוריניו באינטר לפני למעלה מעשור. מבין הארבעה, מי שבסכנה, כנראה, הוא שמחיטריאן שספג ביקורות לא פשוטות ממוריניו בעבר ואף סיפר שמוריניו הוא המנג'ר שהייתה לו איתו את מערכת היחסים המסובכת בקריירה ושהמעבר לרומא בהחלט היה מתבקש ומוצלח מבחינתו.

ז'וזה מוריניו עם הנריך מחיטריאן
מחיטריאן מוחלף על ידי מוריניו. הארמני בבעיה? | Gettyimages

אחד המגיבים הראשונים לחזרת מוריניו לליגה האיטלקית הוא האלוף הטרי אנטוניו קונטה, מי שבזמנו החל את רצף האליפויות של יובנטוס שהסתיים עתה אחרי תשע זכיות רצופות וכעת חוגג זכייה בסקודטו גם עם הנראזורי: "לכל מי ששואל אם אשאר באינטר גם בעונה הבאה, זה לא הזמן לכך. כעת אנחנו חוגגים ויהיה זמן להיפגש ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור אינטר. מוריניו? אלו חדשות נהדרות שהוא חוזר לאיטליה, אני וז'וזה מאוד מכבדים אחד את השני והכל ברור", אמר המאמן.

ייפגשו בסרייה A בעונה הבאה? קונטה ומוריניו | Clive Brunskill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי