לוקאקו השווה את עצמו לזלאטן ורונאלדו והצהיר: "מאמין שקונטה יישאר"

זלאטן איברהימוביץ', רומלו לוקאקו | Marco Luzzani/Getty Images

חלוץ אינטר דיבר לקראת סמפדוריה בשבת והתייחס לתקרית עם כוכב מילאן: "נפגעתי ממה שאמר לי. הוא רוצה לנצח עבור עצמו. קונטה המאמן הטוב ביותר בעיניי". נאפולי ולאציו חייבות ניצחון בקרב על הטופ 4

(גודל טקסט)

רגועה ומאושרת אחרי שזכתה באליפות, אינטר תארח מחר (שבת) את סמפדוריה למשחק במסגרת המחזור ה-35 של הליגה האיטלקית כשהיא יכולה כבר 'ללכת לים'. כמו, נאפולי תפגוש את ספציה, אודינזה תתמודד מול בולוניה ולאציו תתארח אצל פיורנטינה.

אינטר – סמפדוריה (19:00)

הנראזורי במשחק לפרוטוקול בלבד, כשגם ליריבה כבר אין על מה באמת לשחק העונה, שכן היא ממוקמת במקום התשיעי אך איבדה סיכוי לסיים בשביעייה הראשונה ולהשיג כרטיס לאירופה. רומלו לוקאקו, חלוץ אינטר, התראיין לקראת המשחק, התייחס לעתידו של המאמן אנטוניו קונטה עליו נפוצו שמועות רבות בימים האחרונים, ואף דיבר על התקרית הזכורה עם זלאטן איברהימוביץ'.

"החמצתי שער מול מילאן וקצת כעסתי, מה שזלאטן אמר קצת פגע בי", סיפר לוקאקו. "אני לא שמח מהתגובה שלי, אבל אני נלחם עד המוות עבור הניצחון והחברים שלי לקבוצה. איברהימוביץ' כדורגלן נהדר, היא ניצח בכל מקום שהיה וכבש יותר מ-500 שערים. היה לי קשר טוב איתו עד שהייתי במנצ'סטר יונייטד. הוא רוצה לנצח עבור עצמו, אני רוצה לנצח עבור אינטר וכריסטיאנו רונאלדו רוצה לנצח עבור יובנטוס".

אנטוניו קונטה | Claudio Villa – Inter/Inter via Getty Images

עתידו של קונטה: "אני לא חושב שהוא יעזוב. הוא שמח ומרגיש טוב כאן. הוא מאמן קבוצה ששומעת לו ועוקבת אחרי ההוראות שלו באימונים ובמשחקים. בעיניי, הוא המאמן הטוב ביותר. הוא מיד שכנע אותי להצטרף".

ספציה – נאפולי (16:00)

בעוד אינטר תשחק לפרוטוקול בלבד, לנאפולי יש הרבה על מה להילחם. הקבוצה של ג'נארו גאטוסו, שעל פי הדיווחים לא צפוי להמשיך בעונה הבאה, רוצה לסיים בטופ 4 ולהשיג את הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. כרגע היא מדורגת במקום החמישי, והכל כל כך צמוד. לנאפולי 67 נקודות, בעוד לאטאלנטה, יובנטוס ומילאן, שנמצאות במקום השני, השלישי והרביעי בהתאמה – 69 נק'.

ניצחון מחר יעלה זמנית את נאפולי למקום השני. ארבע הקבוצות האלה ולאציו מתחרות על שלושה כרטיסים לליגת האלופות. לאציו במקום החמישי עם 64 נק' – אך לה משחק חסר ביחס לכולן. זאת אומרת שמחר היא תוכל להשתוות לנאפולי. הנשרים יפגשו מחר ב-21:45 את פיורנטינה וחייבים גם הם ניצחון, אחרת ייצאו מהמירוץ.

ג'נארו גאטוסו | Francesco Pecoraro/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי