יבנה את רומא ביום אחד? מטרות הרכש של מוריניו

ז'וזה מוריניו | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

המאמן הפורטוגלי, שיחל לאמן את הג'אלורוסי בסיום העונה, כבר עובד על העונה הבאה וסימן שני מועמדים מובילים - חלוץ נבחרת איטליה ואקס באיירן מינכן

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

עולם הכדורגל קיבל בהפתעה את ההודעה המרעישה של רומא בשבוע שעבר – ז'וזה מוריניו חתם במועדון לשלוש שנים ויתמנה למאמן הקבוצה החל מסיום העונה, והמאמן הנוכחי, פאולו פונסקה, יסיים את דרכו בתום 2020/21.

באיטליה ובתקשורת הספורט האירופית בכלל עוסקים לא מעט בימים האחרונים בג'אלורוסי, שמן הסתם, יהיו קבוצה שלא מעט עיניים יסתכלו עליה בעונה הבאה. ככה זה כש'המיוחד' עומד על הקווים, למרות הכישלונות שלו בשנים האחרונות.

מוריניו, כידוע, קיבל הבטחה מהמועדון לחיזוק משמעותי בחלון ההעברות. בתקשורת האיטלקית טענו היום (שני) כי מוריניו כבר סימן את שני יעדי הרכש המרכזיים שלו לעונה הבאה – אנדראה בלוטי מטורינו ורנאטו סאנצ'ס מליל.

אנדראה בלוטי | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

בלוטי בן ה-27, חלוץ נבחרת איטליה (32 הופעות ו-11 שערים), ביסס את עצמו כאחד השחקנים הבכירים בכדורגל האיטלקי בשנים האחרונות, ובסך הכל כבש בקריירה 97 שערים בסרייה A. הוא כמובן יהיה חלק מהסגל של רוברטו מנצ'יני ליורו שייערך בקיץ. הוא מסיים את חוזהו בטורינו (בה משמש כקפטן) בתום העונה הבאה ורוצה להתקדם, כפי שדווח לא פעם בחודשים האחרונים, ומחירו צפוי לנוע סביב ה-30 מיליון יורו.

סאנצ'ס בן ה-23, שכולם זוכרים אותו כפריצת ענק בגיל 18 בבנפיקה ובנבחרת פורטוגל בזכייה ביורו 2016, חווה דעיכה לאחר המעבר לבאיירן מינכן בגיל 19, אך בשנתיים האחרונות מציג יכולת פנטסטית במדי ליג. לקשר 24 הופעות בנבחרת פורטוגל והוא אמור להוות נדבך חשוב בסגל אלופת אירופה ביורו, במסע ההגנה על התואר. כשהוא הגיע לליל בקיץ 2019 הקבוצה הצרפתית שילמה עליו 20 מיליון יורו, ובינתיים מחירו זינק ל-50 מיליון לפחות.

רנאטו סאנצ'ס | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי