נאפולי עלתה למקום השני עם 1:5 על אודינזה

הרווינג לוסאנו חוגג | Ciro de Luca/Soccrates/Getty Images

הקבוצה של גאטוסו טיילה בביתה ועקפה זמנית את אטלאנטה ומילאן. שער נהדר לפביאן רואיס. שני ניצחונות במחזורי הסיום יספיקו לתכולים כדי להבטיח את המקום בליגת האלופות

(גודל טקסט)

המחזור ה-36 בליגה האיטלקית יצא הערב (שלישי) לדרך במשחק בו נאפולי טיילה בדרך ל-1:5 ביתי על אודינזה, במשחק קריטי מבחינתה בקרב על הכרטיס לליגת האלופות. בזכות התוצאה, המארחת עלתה באופן זמני למקום השני בטבלה.

פיוטר ז'ילינסקי כבש את השער הראשון של הנאפוליטנים בדקה ה-28, וכעבור שלוש דקות בלבד, היתרון הוכפל. פביאן רואיס בעט לפינה העליונה מחוץ לרחבה ולא הותיר לשוער חואן מוסו סיכוי. ארבע דקות למחצית, האורחת השיגה את השער המצמק בזכות שער של סטפנו אוקקה. בדקה ה-57, הירבינג לוסאנו ניצל טעות גדולה של השוער ברחבה, והבקיע את השער השלישי. כעבור תשע דקות, קוסטס מאנולס נגח ונעצר, אך ג'ובאני די לורנצו עט על הריבאונד וכבש מטווח קצר. בתוספת הזמן, כוכב הקבוצה לורנצו אינסינייה הצטרף לחגיגה וקבע את תוצאת המשחק.

בעקבות הניצחון, הקבוצה של ג'נארו גאטוסו עלתה באופן זמני למקום השני בטבלה, והיא פותחת פער של ארבע נקודות על פני יובנטוס החמישית, אך ברשותה משחק עודף על פני יריבותיה למאבק, שיצטרפו מחר למעגל המשחקים. בכל אופן, שני ניצחונות בשני המחזורים האחרונים, נגד פיורנטינה וורונה, יספיקו לנאפולי כדי לשוב למפעל הבכיר ביבשת. מנגד, אודינזה די בטוחה בהישארותה בליגה. היא מובילה בתשע נקודות על בנבנטו שנמצאת מתחת לקו האדום, כשנותרו עוד תשע נקודות בקופה.

פביאן רואיס ושחקני נאפולי חוגגים | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי