קוואליארלה הבקיע במשחקו ה-500 בסרייה א', 0:3 לסמפדוריה על פארמה

פאביו קוואליארלה ושחקני סמפדוריה | Getty Images

הקבוצה של ראניירי סיימה את העונה בטעם טוב נגד האחרונה בטבלה שספגה הפסד תשיעי ברציפות. החלוץ הוותיק רשם ערב מרגש. גם קולי וגביאדיני הבקיעו. קליארי נעצרה עם הפסד 1:0 לגנואה

(גודל טקסט)

באיטליה מחכים בקוצר רוח למחר (ראשון), כאשר יוכרעו שתי המעפילות הנוספות לליגת האלופות. הערב (שבת), יצא לדרך המחזור ה-38 והאחרון. סמפדוריה הביסה 0:3 את פארמה האחרונה בטבלה ללא קושי. גנואה השיגה 0:1 על קליארי וקפצה למקום ה-11 בטבלה. קרוטונה ופיורנטינה נפרדו ב-0:0.

סמפדוריה – פארמה 0:3

האורחת ירדה ליגה כבר מזמן אך עשתה זאת בבושת פנים עם הפסד נוסף, יותר נכון תבוסה נוספת. זה היה הפסדה התשיעי ברציפות. סמפדוריה של קלאודיו ראניירי, מנגד, עם ניצחון שני ברציפות על האפס ושלישי בחמשת המשחקים האחרונים – סיימה את העונה בטעם טוב.

פאביו קוואליארלה הבקיע בדקה ה-20 מבישול של אנטוניו קאנדרבה (שערו ה-14 העונה) בערב בו ציין את משחקו ה-500 בסרייה א'. עומר קולי הבלם הכפיל עוד לפני ההפסקה (44) ומנואלו גביאדיני קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-64 עם בישול נוסף של קאנדרבה.

פאביו קוואליארלה ושחקני סמפדוריה | Getty Images

קליארי – גנואה 1:0

הקבוצה של לאונרדו סמפליסי כבר הבטיחה את הישארותה במחזור הקודם והרשימה עם תוצאות תיקו נגד נאפולי ומילאן וניצחון על רומא. כעת היא נכנעה לראשונה מזה שישה משחקים. החלוץ אלשדור שמודרוב הכריע בדקה ה-15 עם שער הליגה השמיני שלו העונה. ואלון בהראמי הורחק בצהוב שני בדקה ה-83 אך זה לא מנע מהאורחת לנצח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי