רשמית: אנטוניו קונטה סיים את דרכו באינטר

אנטוניו קונטה | Alessandro Sabattini/Getty Images

אחרי שמועות מוקדמות, הנראזורי הודיעו על כך שהגיעו להסכמה עם המאמן על התרת חוזהו, כשלושה שבועות לאחר שזכה עם הקבוצה באליפות ה-19 של המועדון. "תמיד יישאר חלק מההיסטוריה של אינטר". אינזאגי ואלגרי מועמדים

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

רק בתחילת החודש חגגה אינטר אליפות היסטורית לראשונה מזה עשור ואנטוניו קונטה והנראזורי נראו כמו סיפור אהבה. אולם, כעבור שלושה שבועות המאמן סיים את דרכו במועדון. אחרי שמועות מוקדמות על פרידה, אלופת איטליה הודיעה על כך שהגיעה להסכמות עם קונטה על התרת חוזהו והוא יעזוב אחרי שנתיים בתפקיד.

קונטה היה מוטרד מהמצב הכלכלי במועדון. "השאיפה להשתפר מצדו מתנגשת חזיתית עם רעיון הקיצוץ של אינטר", נכתב הבוקר בתקשורת האיטלקית. באינטר כמובן היו רוצים שימשיך על הקווים, אך הם מודעים לכך שהמצב הנוכחי אינו מאפשר לפרויקט השאפתני שהבטיחו לו כשחתם – להתקיים. "זה מסתיים כפי שאף אוהד אינטר לא העלה על דעתו – אינטר וקונטה לקראת פרידה".

ביום שישי, לפני משחק סיום העונה נגד אודינזה, שהסתיים בניצחון 1:5, התקיימה פגישה בין המועדון לקונטה. למאמן נאמר כי המועדון זקוק לרווח של 100 מיליון יורו בחלון ההעברות הזה. "יש כמה שחקנים על המדף אך נראה שבלתי אפשרי להגיע לסכומים האלה ללא מכירת שחקן משמעותי במיוחד", נכתב. עוד נאמר למאמן כי יש לבצע קיצוץ בשכר ב-15-20% אחוז. מעבר לכך נלקחה הלוואה בסכום הקרוב ל-300 מיליון יורו.

המאמן, מנגד, טוען שכדי להתחרות ברמה גבוהה, בעיקר באירופה, אסור לאינטר למכור שחקנים והיא תצטרך לשפץ את ההרכב שלה. נזכיר כי העונה אינטר סיימה במקום הרביעי בשלב הבתים בליגת האלופות ועל כן אפילו לא המשיכה לליגה האירופית ובעונת הבכורה שלו במועדון נכנעו הנראזורי לסביליה בגמר הליגה האירופית.

אלה שהוזכרו כמועמדים להחליפו הם מאסימיליאנו אלגרי, שזכה עם יובנטוס בחמש אליפויות ברציפות אך נראה שהוא בדרכו דווקא לריאל מדריד. "זה אולי השם הגדול היחיד שיקל על התחושה מצד אינטר", נכתב. השני הוא מאוריציו סארי שאימן אשתקד את הגברת הזקנה. גם סיניסה מיכאלוביץ' ששיחק בקבוצה בעבר או סימונה אינזאגי אם יעזוב את לאציו – הוזכרו.

ומה בגזרת השחקנים? נטען כי הכוכבים עשויים להתפתות להקשיב להצעות גדולות. פריז סן ז'רמן עוקבת אחרי אשרף חכימי וללאוטרו מרטינס יש פניות מספרד. לגבי רומלו לוקאקו, מלך שערי הקבוצה שהצטיין בשנתיים שלו במועדון, מנצ'סטר סיטי הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו.

רומלו לוקאקו | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי