חוזר לקווים: לוצ'יאנו ספאלטי מונה למאמן נאפולי

לוצ'יאנו ספאלטי | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

אחרי שנתיים בהן לא אימן כלל, המאמן בן ה-62 יחליף את גאטוסו לאחר שחתם על חוזה לשנתיים. הבעלים, אאורליו דה לאורנטיס: "בטוח שנשה עבודה טובה ביחד". ברזומה: שני גביעי איטליה, לצד אליפות וגביע רוסי עם זניט

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

חילופי המאמנים בצמרת הליגה האיטלקית נמשכים, ולאחר שג'נארו גאטוסו עזב את נאפולי וחתם בפיורנטינה, התכולים מדרום איטליה הודיעו היום (שבת) באופן רשמי כי מחליפו יהיה לוצ'יאנו ספאלטי בן ה-62. לפי דיווח של הכתב הבכיר, פבריציו רומאנו, הצדדים חתמו על חוזה לשתי עונות, עד 2023.

הבעלים של המועדון, אאורליו דה לאורנטיס, בישר על המינוי ואמר בהודעה הרשמית: "שמח להודיע כי לוצ'יאנו ספאלטי יהיה מאמן הקבוצה החל מה-1.7. ברוך הבא לוצ'יאנו, אני בטוח שנעשה עבודה טובה ביחד". נאפולי פספסה העונה ברגע האחרון את הכרטיס לליגת האלופות, סיימה במקום החמישי בטבלה, ובעונה הבאה היא תשחק בליגה האירופית.

עבור ספאלטי, מדובר בחזרה לקווים אחרי שנתיים בהן לא אימן כלל. קבוצתו האחרונה הייתה אינטר, אותה אימן במשך שנתיים עד סיום עונת 2018/19, אז הוא פוטר והוחלף על ידי אנטוניו קונטה. בין התחנות הבולטות בקריירת האימון שלו ניתן למצוא שתי קדנציות שונות ברומא, כמו גם כהונה ממושכת כמאמן זניט סט. פטרסבורג הרוסית. ברזומה שלו שתי זכיות בגביע האיטלקי עם הג'יאלורוסי, ובנוסף הוא הוביל את זניט לזכייה באליפות אחת ובגביע אחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי