כדורגלן מהליגה האיטלקית נעצר בחשד להשתתפות באונס קבוצתי

מנולו פורטנובה | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

סערה באיטליה: מנולו פורטנובה, קשר גנואה ונבחרת איטליה הצעירה, ששיחק ביובנטוס עד ינואר האחרון, נמצא במעצר בית וחשוד יחד עם שלושה חברים נוספים באונס במהלך מסיבה בסיינה. אחד החשודים הודה בקיום יחסי המין

קבוצות: גנואה
(גודל טקסט)

סערה בכדורגל האיטלקי. מנולו פורטנובה, קשרה בן ה-21 של גנואה ונבחרת איטליה הצעירה, נעצר בחשד להשתתפות באונס קבוצתי. הכל התחיל כשסטודנטית בת 21 טענה שנאנסה במהלך מסיבה בדירה בעיר סיינה בשבוע שעבר, ולאחר שנפתחו חקירות, אותרו החשודים ובוצעו מעצרים.

פורטנובה ושניים נוספים, בני 20-21, נעצרו גם הם בפרשה, כמו אחד קטין בן 17. פורטנובה נמצא כעת במעצר בית ואמור להיחקר ביום שני, כך על פי התקשורת באיטליה. במשטרה בודקים את הסמארטפונים של הקשר וחבריו, וכמו כן את של המתלוננת, בניסיון למצוא סרטונים כאלה ואחרים הקשורים לאונס לכאורה.

שני חשודים שכבר נחקרו בפרשה שמרו על זכות השתיקה שלהם, בזמן שעורכי דינם טענו שלא היה אונס באותה מסיבה – אלא רק "ערב שמח של חברים". אחד מעורכי הדין של הצעירים שהואשמו אמר: "היו כל כך הרבה נוכחים באותו ערב ויש הרבה קולות שעוד לא נשמעו. איש לא אישר אלימות מינית.

מנולו פורטנובה | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images

פורטנובה, שגדל במחלקת הנוער של יובנטוס, שיחק בגברת הזקנה עד לחלון ההעברות של ינואר האחרון, אז הביאנקורי ביצעו טרייד עם הקבוצה מג'נובה ושלחו את הקשר ואת אליה פטרלי לקבוצה בתמורת לניקולו רובלה. בסך הכל, יש לו ארבעה הופעות בקבוצה הבוגרת של יובה

פורטנובה במדי איטליה הצעירה | Giuseppe Bellini/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי