הזוי: גאטוסו סיים את דרכו בפיורנטינה כעבור 23 ימים בלבד

ג'נארו גאטוסו | Gabriele Maltinti/Getty Images

מקרה ביזארי באיטליה: שחקן העבר שמונה למאמן ה"ויולה" רק לפני קצת יותר משלושה שבועות, נפרד מהמועדון עקב מחלוקות עם נשיא הקבוצה בנוגע לרכש אותו רצה להביא במהלך חלון ההעברות הנוכחי

קבוצות: פיורנטינה
(גודל טקסט)

מקרה לא שגרתי באיטליה. לאחר שמונה למאמן הקבוצה לפני 23 ימים בלבד, ג'נארו גאטוסו סיים את דרכו כמאמן פיורנטינה מהסרייה א', כך הודיע היום (חמישי) המועדון מפירנצה באופן רשמי. כבר אתמול החלו לצוץ דיווחים לגבי סיום מערכת היחסים בין שחקן העבר ל"ויולה", והיום בבוקר המהלך אכן יצא לפועל.

למעשה, גאטוסו התפטר ממשרתו לאחר שהסתכסך עם נשיא הקבוצה, רוקו קומיסו, לגבי הבאת רכש בחלון ההעברות הנוכחי. למאמן בן ה-43 הובטחו לא מעט שחקנים שיחזקו את סגל הקבוצה לקראת העונה הבאה, אך בפועל לא הובא לו אף שם ראוי ועקב כך הוא החליט לעזוב את המועדון, לא מעט גם עקב מעורבות סוכנו ז'ורז'ה מנדס.

כזכור, גאטוסו מונה למאמן פיורנטינה לאחר שהשלים עונה טובה למדי על הקווים של נאפולי, אותה הוליך למקום החמישי בטבלת הליגה האיטלקית רק לאחר שהחמיץ את הכרטיס לליגת האלופות במחזור הסיום של העונה. כעת, המועמד המרכזי להחליפו הוא לא אחר מאשר קלאודיו ראניירי הוותיק, שהשנה אימן את יריבתה של פיורנטינה לסרייה א', סמפדוריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי