מחפשת '10': מילאן רוצה את איסקו, פערים עם זייך

איסקו | Denis Doyle/Getty Images

הרוסונרי מחפשים מחליף להקאן צ'להאנולו, שערק ליריבה השנואה אינטר, ושמו של קשר ריאל מדריד הפך לאופציה הסבירה ביותר להגיע לסן סירו. צ'לסי דורשת סכום גבוה מדי על המרוקני, אייאקס הבהירה שטאדיץ' לא למכירה

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

מילאן איבדה הקיץ את אחד הנכסים הכי גדולים שלה בשנים האחרונות – הקאן צ'להאנולו. ואיך שהיא איבדה אותו – אין יותר מתסכל מזה. הקבוצה לא הייתה מספיק חכמה כדי לדאוג להחתים אותו על חוזה חדש, ולבסוף עם סיום חוזהו הוא עזב בהעברה חופשית דווקא ליריבה העירונית השנואה ואלופת איטליה – אינטר.

הקשר הטורקי אמנם שיחק במילאן מאז תחילת עונת 2017/18, אך לקח לו לא מעט זמן להציג יכולת טובה באופן רציף, ובעונה הקודמת הוא עשה קפיצת מדרגה רצינית, כאשר סיים את העונה עם ארבעה שערים ועשרה בישולים בליגה. כעת, הרוסונרי נותרו עם בור בעמדת הקשר ההתקפי.

אז מילאן מחפשת שחקן '10', וכידוע, היא בדקה את אופציית דושאן טאדיץ', כוכבה של אייאקס. מחירו של השחקן עומד על כ-20 מיליון יורו, ועל פי דיווח באיטליה, הוא גם הביע את רצונו להצטרף לקבוצה – אך המנהל המקצועי של אלופת הולנד, מארק אוברמארס, העביר למילאן מסר כי הוא לא למכירה.

דושאן טאדיץ' | Peter Lous/Soccrates/Getty Images

אופציה נוספת שעלתה היא של חכים זייך. אקס אייאקס, שהגיע לפני שנה לצ'לסי בקול תרועה רמה, לא הצליח להטביע את חותמו אצל אלופת אירופה. בנוסף, מאז מינויו של תומאס טוכל למאמן הבלוז, מעמדו צנח עוד יותר, ועתידו בצ'לסי כלל לא ברור.

על פי ה"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי, מילאן עצרה את השיחות על צ'לסי בנוגע להעברתם של זייך ושל טימואה בקאיוקו, זאת בשל הדרישות הגבוהות של אלופת אירופה עבורם. כזכור, צ'לסי שילמה על זייך המרוקני 40 מיליון יורו.

כעת, שם חדש שעלה על הפרק ונראה כמו האופציה הסבירה ביותר להצטרף, הוא שמו של איסקו. קשר ריאל מדריד, לו ניבאו גדולות עד לפני מספר שנים, ממשיך לדשדש שנה אחר שנה במדי הבלאנקוס וצפוי לעזוב סוף סוף את הלבנים אחרי שמונה שנים.

חכים זייך | Alex Caparros – UEFA/UEFA via Getty Images

איסקו בן ה-29 לא חלק מהתכניות המקצועיות של קרלו אנצ'לוטי, וב"גאזטה דלו ספורט" אף סיפרו כי בין מילאן לריאל מדריד יחסים מצוינים מאז העברתו של תאו הרננדס לרוסונרי ב-2019. כמו כן, ברהים דיאז הושאל בעונה הקודמת מריאל לסן סירו, ובקרוב צפויה להיות הכרזה רשמית על כך שהוא יושאל עונה נוספת לרוסונרי.

מחירו של איסקו לא צפוי להיות גבוה מדי ולנוע באיזור ה-15 מיליון יורו. הקשר הספרדי אמנם ערך בעונה הקודמת 25 הופעות ליגה בריאל מדריד, אך רשם במצטבר 897 דקות משחק בלבד, בהן לא הצליח לכבוש ולא פעם אחת ובישל פעמיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי