כריסטיאן אריקסן אופטימי: "אחזור לשחק כדורגל בעונה הקרובה"

הדני לחבריו באינטר: "אשוב למגרש בעוד ארבעה או חמישה חודשים". הקשר שהגיע לאיטליה לראשונה מאז האירוע הלבבי, יעבור בדיקות. השאלה המרכזית: האם יוכל להסיר את קוצב הלב?

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

ב"קוריירה דו ספורט" מדווחים הבוקר (חמישי) שכריסטיאן אריקסן אמר לחבריו באינטר: "אחזור לפעילות בעוד 4-5 חודשים". הדני שעבר אירוע לבבי במשחק הראשון של נבחרתו ביורו 2020, פגש אתמול בפעם הראשונה את חבריו לקבוצה כשהגיע למתקן האימונים. הוא צפוי לעבור מבדקים שיקבעו האם הוא יכול לחזור לשחק כדורגל.

אריקסן התמוטט במהלך המשחק של דנמרק נגד פינלנד ב-12 ביוני ועבר טיפול מציל חיים. אתמול הוא הגיע לאיטליה לראשונה ואמר לחבריו: "היה לי הרבה מזל". המטרה העיקרית של הבדיקה שיעבור היא להבין האם ניתן יהיה להסיר את קוצב הלב שהושתל בגופו בהליך כירורגי בדנמרק.

אם קוצב הלב יהיה קבוע בגופו, אז לפי חוקי ההתאחדות האיטלקית, אריקסן לא יוכל לשחק בליגה המקומית. אם תהיה אפשרות להסירו, לא מן הנמנע שהדני יחזור לשחק במדי הנראזורי. במקרה כזה, אריקסן עשוי לעזוב את הקבוצה ולשחק בליגה שתאפשר לשחק עם קוצב לב כמו הולנד למשל, שם דיילי בלינד משחק באייאקס עם קוצב. בכל מקרה, לא נראה שהדני חושב או שוקל בכלל לפרוש מכדורגל למרות האירוע ביורו שכמעט הסתיים במותו הטרגי.

אוהדי דנמרק מריעים לכריסטיאן אריקסן
אוהדי דנמרק מריעים לכריסטיאן אריקסן | Stuart Franklin / Staff

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי