מוריניו לאחר משחקו ה-1,000 בקריירה: "הרגשתי כאילו אני בן 12"

מאמן רומא ז'וזה מוריניו | אימג'בנק GettyImages, Ivan Romano

מאמן רומא רשם ציון דרך מרשים, ועשה זאת עם ניצחון דרמטי, 1:2 על ססואולו: "שיקרתי כשאמרתי שהמשחק הזה לא מעניין אותי"

(גודל טקסט)

רומא חגגה אמש (ראשון) ניצחון רביעי בארבעה מחזורים בליגה האיטלקית, 1:2 על ססואולו. נכון לעכשיו הקבוצה מעיר הבירה צועדת בראש הטבלה, כשהיא מקדימה את המושלמת השנייה בסריה A, מילאן, בזכות הפרש שערים עדיף. מעבר לניצחון הדרמטי, חגג מאמנם של הג'אלורוסי ז'וזה מוריניו את משחקו ה-1,000 בקריירה כמאמן, ואיזו דרך נהדרת לרשום ציון דרך מרשים כזה, עם שער הניצחון של סטפן אל שאראווי, שהגיע בתוספת הזמן.

המאמן הפורטוגלי לא ידע את נפשו מרוב שמחה בעת שער הניצחון ורץ אחוז טירוף לדבוקת השחקנים שחיבקה את הכובש כשאחריו נראים רצים אנשי הצוות המקצועי, שכמובן שמחו גם הם. בריאן כריטאנטה כבש ראשון לרומא (37), אך אך פיליפ ג'וריצ'יץ' השווה בדקה ה-57, מה שכאמור החזיק עד הדקה ה-91.

בתום אלף משחקים בקריירה, מחזיק מוריניו במאזן נפלא מבחינת אחוזי ההצלחה, זאת לאחר שצבר 639 ניצחונות. הפורטוגלי, שהעניק לעצמו את הכינוי 'המיוחד' זכה במהלך הקריירה הארוכה והמעוטרת שלו בלא פחות מ-25 תארים שונים עם קבוצותיו השונות בהן אימן.

לאחר שנרגע, עמד ז'וזה מוריניו מול המיקרופונים בסיום המשחק ואמר: "שיקרתי לכולם! אמרתי לשחקנים ולכולם במשך ימים שהמשחק האלף שלי בקריירה לא מעניין אותי בכלל ושהוא לא חשוב לי בכלל, אבל פחדתי מאוד מהפסד. מזל גדול שהצלחנו להשיג את הניצחון, וזה גרם לי לרוץ כמו ילד. הרגשתי כאילו אני בן 12, לא בן 58".

עוד באותו נושא: ז'וזה מוריניו, רומא בכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי