דור פרץ צפוי לשוב להרכב ונציה בסן סירו נגד מילאן

דור פרץ, קשר ונציה נגד אודינזה | GettyImages, Giuseppe Bellini

הקשר התאושש מהפציעה בברך ובאיטליה דווח כי הוא ככל הנראה ישוב ל-11 במשחק החוץ נגד הרוסונרי (רביעי, החל מ-21:40 בספורט2). ז'ירו ואיברהימוביץ' ייעדרו מנגד

(גודל טקסט)

דור פרץ התאושש מהפציעה שספג במשחקי נבחרת ישראל וביום ראשון עלה מהספסל ורשם את הופעתו השלישית בליגה האיטלקית – כידוע היה זה משחק מיוחד בו פגש על כר הדשא ישראלי נוסף, סוף פודגרואנו שהיה שותף לניצחונה הדרמטי של ספציה 1:2 משער בתוספת הזמן – אבל מחר (רביעי, החל מ-21:40 בשידור ישיר בספורט2) הוא כבר אמור לשוב להרכב ולפגוש את מילאן.

הקשר שהגיע הקיץ ממכבי תל אביב כבר זכה לפגוש קבוצת צמרת איטלקית בדמות נאפולי, מוליכת הטבלה הנוכחית שניצחה 0:2 במחזור הפתיחה והיא היחידה עם מאזן מושלם בתום ארבעה מחזורים, אבל מחר יפגוש את הרוסונרי שבמחזור האחרון סיימו ב-1:1 בחוץ נגד יובנטוס והייתה זו מעידתם הראשונה.

מילאן איבדה נגד הביאנקונרי את המאזן המושלם וגם את הבלם הדני סימון קיאר שנפגע ולא צפוי לשחק מחר, כך שעבור ונציה היא פוגשת את האדומים-שחורים בתזמון אולי הטוב ביותר שיכלה לחלום עליו: ללא הבלם המוביל ובלי שני החלוצים המרכזיים של סטפנו פיולי, אוליבייה ז'ירו וזלאטן איברהימוביץ'.

שחקן מילאן זלאטן איברהימוביץ'
בלתי נגמר. זלאטן איברהימוביץ' | GettyImages, Emmanuele Ciancaglini

פרץ, על אף שהופעתו היחידה בהרכב הייתה במחזור הפתיחה כי גם במחזור השני נגד אודינזה הוא סופסל מסיבות מקצועיות, אמור לשוב ח-11 לפי הפרסומים הווא ישתף פעולה במרכז הקישור עם אנטוניו ואקה והצעיר ג'יאנלוקה בוסיו.