מילאן ניצחה 0:2 את ונציה, 53 דקות לפרץ, ספציה – יובה 3:2

דור פרץ, ונציה | אימג'בנק GettyImages, Marco Luzzani

ברהים דיאס (68) ותאו הרננדז (82) כבשו וסידרו לרוסונרי ניצחון ביתי. יובנטוס סוף סוף רשמה ניצחון ראשון בליגה העונה

(גודל טקסט)

המחזור החמישי בסרייה A נמשך הערב (רביעי) כשמילאן חזרה לנצח עם 0:2 ביתי מול ונציה, שם דור פרץ שיחק 53 דקות. יובנטוס סוף סוף רשמה ניצחון ליגה ראשון עם 2:3 קשה מאוד בחוץ מול ספציה.

ברהים דיאס שחקן מילאן
כבש שער קליל. דיאס | רויטרס

מילאן – ונציה 0:2

אחרי שהפסידו לליברפול בליגת האלופות וסיימה בתיקו מול יובנטוס בליגה, הצליחו הרוסונרי לחזור לנצח למרות הרכב חסר כשאנטה רביץ' פותח כחלוץ בשל חסרונם של אוליבייה ז'ירו וזלאטן איברהימוביץ'. דור פרץ שיחק 53 דקות, אבל זה לא הועיל לקבוצתו שזכתה לעידוד מכמה מאות אוהדים שליוו אותה למילאנו. ונציה נותרה עם 3 נקודות בלבד מ-15 אפשריות וכשהיא עם יחס שערים 10:3. כרגע זה מספיק למקום ה-18 שמוביל בחזרה אל ליגת המשנה בתום העונה.

בדקה ה-45 דור פרץ כמעט הגיע להזדמנות. נגיחה ראשונה של האורחת אחרי כדור קרן הגיעה אל הקשר, שהגיע באיחור קל ולא הצליח לנגוח את הכדור לעבר המסגרת. בדקה ה-68 מילאן עלתה ליתרון בתום מהלך קבוצתי יפה שהתחיל עם איסמעל בנאסר, ששלח כדור ארוך לעבר תאו הרננדז, שהמשיך בנגיעה למרכז וברהים דיאס דחק מול שער ריק פנימה את ה-0:1. בדקה ה-82 מילאן הכפילה את היתרון: אלכסיס סלמייקרס המחליף עבר שני שומרים והכניס כדור טוב אל תאו הרננדז, שבעט בצורה חדה וחזקה מצד שמאל אל הפינה הרחוקה וקבע 0:2.

דור פרץ ונציה, בראהים דיאס, מילאן
דור פרץ ונציה, בראהים דיאס, מילאן | אימג'בנק GettyImages, Marco Luzzani

ספציה – יובנטוס 3:2

זה היה קשה, אפילו קשה מאוד, אך בסופו של דבר הצליחה הגברת הזקנה להשיג את ניצחונה הראשון העונה בליגה – כשאנחנו במחזור החמישי העונה. מואיז קן כבש ראשון לקבוצה של אלגרי לאחר בישול של ראביו (28), אך עמנואל גיאסי השווה עבור המארחת כעבור חמש דקות בלבד. ספציה הצליחה לקבוע מהפך, ארבע דקות בתוך המחצית השנייה, והלחץ הלך וגדל אצל יובנטוס. האורחת הצליחה להשיג את השוויון מרגלי פדריקו קייזה (66) ושש דקות לאחר מכן קבעה עוד מהפך במשחק, כאשר מתייס דה ליכט כבש את שער הניצחון (72).

מתייס דה ליכט שחקן יובנטוס
ניצחון ראשון העונה ליובה. דה ליכט חוגג | רויטרס

סלרנטינה – ורונה 2:2

העולה החדשה, עם פרנק ריברי בהרכב, השיגה את הנקודה הראשונה לה היא כל כך חיכתה. הפתיחה הייתה נהדרת דווקא מבחינת האורחת, שניצחה 2:3 את רומא במחזור הקודם, כאשר ניקולה קאליניץ' העלה את קבוצתו ליתרון כבר בדקה השנייה. החלוץ הקרואטי הכפיל את התוצאה בדקה ה-29, אך סלרניטנה הצליחה לצמק על סף ההפסקה בזכות שער של סדריק גונדו. ממאדו קוליבאלי השווה את התוצאה בדקה ה-76 וקבע חלוקת נקודות. הקבוצה של פבריציו קסטורי אמנם עדיין נועלת את הטבלה, אך היא יכולה לצאת מרוצה מהאופי שהפגינה אחרי פיגור כפול.

ממאדו קוליבאלי, סלרניטנה
סלרניטנה השיגה נקודה. קוליבאלי חוגג | אימג'בנק GettyImages, Francesco Pecoraro

משחקים נוספים

קליארי – אמפולי 2:0
לאמפולי: פדריקו די פרנצ'סקו (29), ליאו שטולאץ (69)