נאפולי הביסה 0:4 את סמפדוריה ונותרה מושלמת

אוסימן הלוהט כבש צמד (10 ו-50), רואיס (39) וז'לינסקי (59) השלימו. 0:1 לרומא על אודינזה, אבל פלגריני הורחק ויחמיץ את הדרבי מול לאציו, שסחטה 1:1 בתוספת הזמן מול טורינו

(גודל טקסט)

המחזור החמישי בסרייה A האיטלקית הגיע לסיומו הערב (חמישי) עם שלושה משחקים מרתקים: תחילה הצליחה נאפולי לשמור על מאזן מושלם עם 0:4 ענק על סמפדוריה בחוץ. לאציו סיימה ב-1:1 מול טורינו בזכות פנדל של צ'ירו אימובילה בדקה ה-91 ואילו רומא גברה 0:1 על אודינזה לפני הדרבי הגדול.

סמפדוריה – נאפולי 4:0

הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי המשיכה בפתיחת העונה המושלמת שלה עם עוד תצוגת תכלית, הפעם על חשבון סמפדוריה. נאפולי היא היחידה בליגה האיטלקית שהשיגה את כל 15 הנקודות עד עכשיו וכפועל יוצא כמובן שנותרה בצמרת. ויקטור אוסימן הלוהט העלה את האורחת ליתרון בדקה העשירית עם בעיטה די מזליקית מקרוב אחרי בישול של לורנצו אינסינייה וקבע 0:1. פביאן רואיס הכפיל בדקה ה-39 אחרי בישול נוסף של אינסינייה. אוסימן הוסיף עוד אחד בדקה ה-50 אחרי בישול של הירווינג לוסאנו וזה 0:3. פיוטר ז'לינסקי הרשים את מאמן נבחרת פולין, פאולו סוזה, שישב ביציע כשכבש את הרביעי בדקה ה-59 אחרי בישול נוסף של לוסאנו וקבע 0:4 ענק.

זו פעם שלישית שנאפולי פותחת עונה עם חמישה ניצחונות ברציפות, הפעם הראשונה הייתה ב-1987/8, השנייה ב-2017/18 והשלישית כעת.

שחקני רומא חוגגים עם טמי אברהם
התחבר לרומא. טמי אברהם חוגג עם החברים | רויטרס

רומא – אודינזה 0:1

אחרי ההפסד 3:2 בוורונה שקלקל לה את המאזן המושלם, רומא חזרה לאולימפיקו, בו לא הפסידה מאז אמצע חודש מרץ, ושבה גם למסלול הניצחונות. טמי אברהם שר עם אוהדי הג'אלורוסי לפני שריקת הפתיחה וגרם להם להגביר את הקול בדקה ה-36, עם טאץ' עדין שגם הכריע את המשחק. שער שלישי העונה לחלוץ האנגלי. ז'וזה מוריניו ראה את שחקניו שומרים הפעם על שער נקי, אבל צהוב שני של לורנצו פלגריני הכעיס אותו והקפטן יחסר בדרבי מול לאציו. הפסד שני השבוע לאודינזה.

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו
הציל את לאציו מהפסד. אימובילה | אימג'בנק GettyImages, Marco Rosi – SS Lazio

טורינו – לאציו 1:1

הרומאים עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, אבל לפחות נמנעו מהפסד שני בשלושה מחזורים בזכות פנדל מוצלח של צ'ירו אימובילה בדקה ה-91. מרקו פיאצה כבש את השער של טורינו בדקה ה-76 אחרי בישול של ווילפריד סינגו.

יתר תוצאות המחזור החמישי

בולוניה – גנואה 2:2
אטאלנטה – ססואולו 1:2
פיורנטינה – אינטר 3:1
סלרניטנה – ורונה 2:2
ספציה – יובנטוס 3:2
קליארי – אמפולי 2:0
מילאן – ונציה 0:2