כך שוברים בצורת: שלושער למרטינס, 0:5 לאינטר בדרך לפסגת הטבלה

play
לאוטרו מרטינס, שחקן אינטר | GettyImages, Marco Luzzani
שלושער למרטינס, 0:5 לאינטר על סלרניטנה בדרך לפסגת הטבלה 02:16

הארגנטינאי התפוצץ נגד נועלת הטבלה סלרניטנה (22, 40 ו-56), דז'קו קינח עם צמד (64 ו-69) שהחזיר זמנית את הנראזורי למקום הראשון

קבוצות: אינטר אטאלנטה
(גודל טקסט)

המחזור ה-28 בסרייה A נפתח כבר הערב (שישי) עם הצגה גדולה של אינטר מול סלרניטנה. בשבת ייערכו שלושה משחקים נוספים, כשבמוקד מפגש מעניין בין רומא לאטאלנטה.

תקציר: אינטר - סאלרניטנה 0:5
חיכה להתפוצץ. מרטינס | אימג'בנק GettyImages, Marco Luzzani

אינטר – סלרניטנה 0:5

אינטר קטעה רצף של 425 דקות ללא שער בכל המסגרות, לאוטרו מרטינס שבר בצורת של קרוב לחודשיים ללא שער, והם עשו זאת בדרך הכי מרשימה שיש. נועלת הטבלה הפכה לבשר התותחים של האלופה לאחר שניקולו בארלה בישל את הראשון למרטינס בדקה ה-22, האיטלקי בישל פעם נוספת לארגנטינאי בדקה ה-40. בדקה ה-56 אדין דז'קו שלח כדור רוחב לרחבה, שמצא את מרטינס שהשלים שלושער, ולאחר מכן דז'קו קינח עם צמד שערים תוך חמש דקות (64 ו-69).

המארחת עלתה באופן זמני לפסגת הטבלה והיא מקדימה את נאפולי ומילאן בנקודה, אך יש לציין כי לאחר שהשתיים ישחקו בסוף השבוע, לנראזורי יהיה משחק חסר. נועלת הטבלה האומללה בדרך חזרה לליגת המשנה אחרי עונה אחת בלבד, כאשר הפער שלה מהקו האדום כבר עומד על עשר נקודות.

שחקני אטאלנטה חוגגים עם טון קופמיינרס
שחקני אטאלנטה חוגגים עם טון קופמיינרס | אימג'בנק GettyImages, Marco Luzzani

רומא – אטאלנטה (שבת, 19:00, ספורט2)

קרב מסקרן באולימפיקו בין שתי קבוצות ששואפות להשיג כרטיס לליגת האלופות. ניצחון יקפיץ את האורחת לפחות זמנית למקום הרביעי על חשבון יובנטוס, ומנגד ניצחון של רומא יקרב אותה לרביעייה הראשונה. הקבוצה של גספריני קטעה רצף של ארבעה חמישה משחקים ללא ניצחון עם 0:4 מרשים על סמפדוריה במחזור הקודם, וגם הג'אלורוסי מגיעים אחרי 0:1 בחוץ מול ספציה, ורוצים להאריך את רצף המשחקים הביתיים ללא הפסד לארבעה.

משחקים נוספים

אודינזה – סמפדוריה 1:2
לאודינזה: ג'רארד דאולופאו (3), דסטיני אודוגי (12). לסמפדוריה: פרנצ'סקו קאפוטו (13)

קליארי – לאציו (שבת, 21:45)

משחקי יום ראשון בסרייה A

גנואה – אמפולי
בולוניה – טורינו
פיורנטינה – ורונה
ונציה – ססואולו
ספציה – יובנטוס
מילאן – נאפולי