חוזר לארץ המגף: רומלו לוקאקו עבר לאינטר בהשאלה

play
שחקן אינטר רומלו לוקאקו | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 29.6 04:56

אחרי שנה קשה בצ'לסי, הרכש היקר בתולדות הבלוז חזר לאקסית במדיה כיכב וזכה באליפות איטליה. הנראזורי ישלמו 8 מיליון יורו עבור שאילת החלוץ, אך לא מחזיקים באופציה לרכישתו בתום העונה

קבוצות: אינטר צ'לסי
(גודל טקסט)

אחרי שנה קשה בצ'לסי, רומלו לוקאקו קיבל את מבוקשו. פחות מ-11 חודשים חלפו מאז שנרכש תמורת 113 מיליון יורו, השחקן היקר בתולדות הבלוז עזב את המועדון, לפחות זמנית, והצטרף אל האקסית אינטר בהשאלה. במסגרת העסקה, אינטר תשלם לצ'לסי 8 מיליון יורו, תוסיף 4 מיליון אם תזכה באליפות ותשלם את מלוא שכרו של השחקן. לאינטר אין אופצייה לרכישת החלוץ בתום העונה.

הבלגי, שילבש את החולצה מספר 90 באינטר, הגיע אשתקד לקדנציה השנייה שלו בצ'לסי בקול תרועה רמה אחרי שהוביל את הנראזורי לזכייה באליפות איטליה, אך הוא התקשה להשתלב במערך של תומאס טוכל והבקיע 15 שערים ב-44 הופעות בכל המסגרות. במהלך העונה לוקאקו הביע תסכול מהמצב אליו נקלע לצ'לסי, לא הסתיר את געגועיו לקבוצה המילאנזית, וכעת הקאמבק אל הכדורגל האיטלקי הושלם.

שחקן אינטר רומלו לוקאקו
חוזר למילאנו. לוקאקו | רויטרס

ב-95 הופעות על פני שתי עונות באינטר, לוקאקו הבקיע 64 שערים ובישל 16 נוספים. כאמור, הוא הוביל את המילאנזים לזכייה באליפות ראשונה שלהם מזה 11 שנה ב-2021 ואף נבחר לשחקן העונה בסריה א'. הבלגי יחזור לשתף פעולה בחלק הקדמי עם לאוטרו מרטינס, כאשר בינתיים קיים סימן שאלה בנוגע לאפשרות שגם פאולו דיבאלה יגיע למועדון. הארגנטינאי שעזב את יובנטוס עם סיום חוזהו כבר היה בדרך לסן סירו, אך לאחרונה השיחות הושהו.