דיבאלה יחמיץ את המונדיאל? "קשה לראות אותו חוזר לפני 2023"

play
פאולו דיבאלה, רומא | GettyImages, VINCENZO PINTO/AFP
תקציר: רומא - ריאל בטיס 2:1 02:13

מוריניו עם תחזית מדאיגה לחלוץ רומא ונבחרת ארגנטינה, שנפצע בזמן שכבש בפנדל נגד לצ'ה וממתין לאבחנה: "נראה רע מאוד"

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

אם החששות בנוגע לפציעה של פאולו דיבאלה יתגלו כנכונים, לחלוץ הארגנטינאי של רומא מצפה בשורה כואבת במיוחד. הכוכב בן ה-28 נפגע אמש (ראשון) בזמן בעיטת עונשין מ-11 מטרים שאותה תרגם לשער עבור רומא, ולאחר שהוחלף מיידית בהמשך לאותו אירוע, מאמנו ז'וזה מוריניו סיפק תחזית מדאיגה במיוחד: החלוץ צפוי להחמיץ את המונדיאל בקטאר.

דיבאלה חש כאב חד מיד אחרי הבעיטה שאותה שלח פנימה, כאמור, ונראה דומע כשהתיישב על הספסל. כשנשאל לגביו בסיום המשחק, מוריניו אמר: "הייתי אומר שזה רע, שלא לומר מאוד מאוד רע. לצערי, זה יותר מרע. אני לא רופא ועדיין לא דיברתי עם אחד כזה, אבל מניסיוני, ממה שהבנתי כשדיברתי עם פאולו, קשה לראות אותו חוזר לפני 2023".

פאולו דיבאלה שחקן רומא פצוע לאחר בעיטת פנדל
תחזית מדאיגה מאוד. דיבאלה | אימג'בנק GettyImages, VINCENZO PINTO/AFP

החלוץ ימתין לתוצאות הבדיקה כדי לדעת כמה זמן ייאלץ להיעדר מהמגרשים, אך בכל מקרה כבר אפשר לומר שמדובר בחוסר מזל משווע מבחינתו, שכן הפציעה הגיעה דווקא כשהוא עומד על רצף של חמישה משחקים בכל המסגרות בהם הבקיע שער. גביע העולם ייפתח בעוד פחות מחודש וחצי, כידוע, כך שלדיבאלה לא נותר הרבה זמן להתאושש, אם יספיק בכלל לעשות זאת כדי להיכלל בסגל נבחרת ארגנטינה לטורניר.

כבר בשבוע שעבר הוא ביקש חילוף במהלך המשחק נגד אינטר, וגם במחזור שהתקיים לפני פגרת הנבחרות, לפני כשלושה שבועות, הוא נעדר מול אטאלנטה כיוון שנפצע בשריר בחימום למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי