"אף אחד לא פסול אצל לוי". גולסה עשוי לפתוח בהרכב

| צילום: ערן לוף

גורם בנבחרת הגיב לביקורת לגבי אי הזימונים. בחמישי: המאמן במסע"ת

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד לאיטליה החזקה בפתיחת הקמפיין, נבחרת ישראל תערוך בתחילת חודש אוקטובר שני משחקים נוספים במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018 – בחוץ נגד מקדוניה (6.10, יום חמישי) ובבית נגד ליכטנשטיין (9.10, יום ראשון).

אלישע לוי כבר פירסם את הסגל לשני המפגשים, והותיר בחוץ את ביברס נאתכו, קני סייף, טל בן חיים הבלם ומאור מליקסון. ביום חמישי יכנס המאמן הלאומי מסיבת עיתונאים לקראת ההתכנסות הקרובה ולבטח ידבר גם על הזימונים. הנבחרת תערוך אימון ראשון בתחילת השבוע וביום שלישי תמריא למקדוניה.

"אין כאן שום מהלך פוליטי או חשיבה שאינה מקצועית מצד המאמן. כל מי שהוזמן ראוי להיות ומי שלא יהיה בסגל אינו פסול להמשך הדרך. השחקנים שהוזמנו הפעם הם הראויים ביותר לשני המשחקים שבפתח, ובכל מקרה אין שחקנים שהם מצילי המולדת", הגיב גורם בנבחרת לביקורת סביב לאחר פרסום הסגל.

"אף אחד לא פסול" (ערן לוף)

למרות שהוא אינו זוכה ליותר מדי קרדיט במכבי תל אביב, אייל גולסה שוב נמצא בראש של אלישע לוי כמועמד לפתוח בהרכב הנבחרת. הקשר היה אמור לפתוח נגד איטליה לפני כחודש, אבל פציעה של הרגע האחרון מנעה ממנו זאת.

מי שעוד עשוי להמשיך לקבל קרדיט מאלישע לוי, זהו בן ביטון. המגן הימני של הפועל באר שבע לא נראה טוב בהפסד 3:1 לאיטליה, אבל בכל זאת מועדף כרגע בצוות המקצועי על פני אלי דסה ממכבי תל אביב. 


גולסה שוב בתמונת ההרכב (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי