אבדה תקוותנו? לא קבעו מענקי עליה למונדיאל

זהבי
זהבי | צילום: עדי אבישי

לשחקנים הובטח דיון בעניין בונוס בהתאם לסגל. אלברמן לא יחזור

(גודל טקסט)

הביקור של יושב ראש ההתאחדות לכדורגל עופר עיני בבוקר שבת באימון הנבחרת לא נוצל לפגישה עם הקפטן ערן זהבי בנושא המענקים בקמפיין מוקדמות המונדיאל. לשחקנים הובטח כי לאחר מספר משחקים ובהתאם לתוצאות ולסיכוי להמשך הדרך יוחלט על מענק כספי הוגן. 

לכולם ברור שעליה לגביע העולם ברוסיה והכסף שייכנס להתאחדות לכדורגל (כ-8 מיליון יורו) יהפכו את עיני לנדיב במיוחד ביחס לפרמיה הכספית. אגב, המאמן אלישע לוי מחזיק בעצמו במענק עליה אופציונלי בסך חצי מיליון שקלים. 

לאחרונה נעשתה בדיקה בנושא האפשרות להזמנתו של קשר מכבי תל אביב גל אלברמן לקמפיין הנוכחי. המסר שהועבר למאמן הלאומי היה שקשר מכבי ת"א אינו חוזר בו מפרישתו מהמדים הלאומיים.


אלברמן, לא מתכוון לחזור (אודי ציטיאט)

נבחרת ישראל קיימה במוצ"ש בחיפה תדרוך מקצועי והיכרות ארוכה עם שחקני נבחרת איטליה ועם שיטת המשחק של המאמן ג'יאמפיירו ונטורה. הנושא המרכזי והמפתיע במחנה ההכנה היה התעסקות בפציעה בשריר הירך האחורי של קשר מכבי תל אביב  איל גולסה, שמתוכנן להיות בהרכב הראשון ביום שני. על פי גורם בנבחרת, המאמן אלישע לוי עדכן כבר ביום האימונים הראשון את השחקן על הכוונה לתת לו את תפקיד הקשר באגף ימין.

אלישע לוי יקבל בראשון חוות דעת מצד רופא הנבחרת ד"ר מרק רוסנובסקי בנושא הפציעה של גולסה. בצוות המקצועי ישקלו מחדש את הנושא כי מדובר בפציעה שעשויה לנטרל את הקשר בכל רגע נתון. שחקנים בנבחרת דיברו על פציעה דומה של אליניב ברדה, שעלה לשחק באישור רפואי בקבוצתו והושבת לתקופה ארוכה.

אם יוחלט שלא לסכן את גולסה, החלטה שתתקבל באימון המסכם, אמור ביבראס נאתכו לפתוח בהרכב כשגם בירם כיאל חיזק מועמדותו באימונים לאורך השבוע.


אלישע לוי, עדיין לא חתם את הקישור (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי