אלבס: השער לא מיוחד. הקמפיין הזה לא יהיה קל

דני אלבס
דני אלבס |

המגן קבע 2:2 בדקה ה-92 בפראגוואי. דונגה: "הבנו שצריך לשחק יותר גברי"

(גודל טקסט)

דאגה גדולה בברזיל ממצב הנבחרת במוקדמות מונדיאל 2018 אחרי שסחטה 2:2 מפראגוואי בלי ניימאר המוצהב. הסלסאו מדורגת כעת במקום השישי בלבד, שאפילו לא מוליך אותה לפלייאוף העליה לגבי העולם. אם זה יהיה המצב בסיום הקמפיין, שיאנית הזכיות הייתה נשארת בבית. 

דני אלבס, שכבש את שער השיוויון בדקה ה-92 במשחקו ה-90 בנבחרת, אמר: "זה לא שער כזה מיוחד, כי זה לא שער ניצחון. תודה לאל שאף אחד לא נפצע, כי כר הדשא היה זוועה. היה קשה מאוד לשחק עליו. ברגע שחשבת שהכדור יתרחק הוא התקרב וההיפך, אבל שום דבר לא יתרץ את מצבנו. קמפיין המוקדמות לא קל הפעם".

דונגה ניסה למזער את החשש אחרי התיקו, טען שציפה למשחק קשה והדגיש את התגובה של ברזיל עם שער השוויון של דני אלבס בזמן פציעות. "האחריות שלי היא לתוצאה ולדרך בה שיחקנו. ברזיל ניצחה בפעם האחרונה בפראגוואי ב-1985. התוצאה שפספסנו הייתה ה-2:2 נגד אורוגוואי, שם היינו צריכים לנצח בבית". 

"במחצית השניה הבנו שאנחנו צריכים לשחק גברי יותר בלי הכדור", הסביר דונגה. "יש לנו נבחרת שיודעת איך להגיב. השחקנים נתנו לי את מה שהם התבקשו, בעיקר במחצית השניה. הם הראו את האיכות של ברזיל ושיחקו ברמה של משחק בגביע העולמי".

לדברי המאמן הברזילאי: "במחצית ראשונה היינו יותר מדי סטטיים ולא יזמנו. נתנו לפראגוואי יותר מדי כבוד. זה היה משחק יותר פיזי ואנחנו רגילים לשחק יותר טכני. כל אחד מגיע מהליגה שלו ובאירופה משחקים אחרת, אבל ברור שאם אתה מחזיק בכדור אתה צריך להילחם".


דונגה, אוהב כדורגל לוחמני (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי