מאמן ליכטנשטיין: "לא באנו להשתזף בשמש הישראלית"

|

הנבחרת החלשה בבית מגיעה לטדי בלי רגשי נחיתות. ממי צריך להיזהר?

(גודל טקסט)

ליכטנשטיין היא הנבחרת הכי חלשה בבית הישראלי, ועל הנייר ישראל אמורה לנצח הערב (19:00) בלי בעיות, אבל גם מול הנסיכות הזעירה החבורה של אלישע לוי צריכה להיות מרוכזת. 

ליכטנשטיין לא ניצחה משחק במסגרת מוקדמות המונדיאל מאז 2005, אבל המאמן האוסטרי רנה פאוריץ' מעריך שאפשר לחולל סנסציה בישראל. במשחקי חוץ האורחים צברו רק ארבע נקודות אי פעם – ניצחון בלוקסמבורג ותיקו באזרבייג'אן.

שחקני ליכטנשטיין טוענים שהיה להם זמן קצר מאוד לנוח אחרי ההפסד 2:0 לאלבניה, כשחלקם ישן רק שעתיים-שלוש אחרי המשחק. הם נאלצו להגיע לשדה התעופה בציריך מוקדם בבוקר, והעייפות השפיעה על השחקנים גם בשני האימונים שלהם לקראת המשחק הערב. 

"נצטרך להתאושש מהר מהעייפות. לא באנו להשתזף בשמש הישראלית ולא הגענו בשביל להיות מטרה לחלוצים הישראלים", הודיע פאוריץ' וניתח: "השחקנים חייבים להתרגל לחום בישראל. הצגנו יכולת טובה מול אלבניה ואני מאמין שזה יעזור לנו". 

אחד השחקנים הרעננים שיגיע לארץ הוא הקשר מרטין בוכל שמשחק בליגה החמישית בגרמניה. רשימת שחקנים נוספת שצורפה לנבחרת כוללת את אנדראס מאלין (ליגה אוסטרית רביעית), מתיאס סלה מהליגה השלישית בשווייץ, והשוער המחליף תומאס הובי המשחק בבלאזרס המקומית. 


וייזר. מסוכן לישראל? (gettyimages)

ליכטנשטיין נמצאת במגמת שיפור ובמוקדמות יורו 2016 היא צברה חמש נקודות. הכוכבים הגדולים שלה הם קשר רדינג סנדרו וייזר ששיחק בעבר גם בבאזל והופנהיים. עוד שם מעניין הוא קשר אמפולי האיטלקית מרסל בושל.

פאוריץ' שידר אופטימיות: "אני מאמין שיש לנו שחקנים מספיק טובים שיעשו תוצאה טובה מול ישראל. התחלנו חלש נגד ספרד (8:0), אבל אנחנו תמיד משתפרים במשחקים לאחר מכן. אני מאמין שאנחנו במצב טוב. השחקנים כבר שיחקו בליגה". על ישראל אמר: "נבחרת ברמה טכנית גבוהה מאוד. היא משחקת כדורגל אגרסיבי ונשחק מול קהל מאוד אגרסיבי". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי