צפו: ארגנטינה בצרות אחרי 1:1 מאכזב עם ונצואלה

מסי
מסי | AFP

האלביסלסטה לא השכילו לנצח את המדורגת אחרונה, מה שהיה מעלה אותם למקום השלישי לאור התיקו של קולומביה עם ברזיל, והם נותרו במקום החמישי המוליך לפלייאוף. צ'ילה נכנעה 1:0 בבוליביה וסיבכה את עצמה

(גודל טקסט)
שני מחזורים אחרונים נותרו למשחקי מוקדמות גביע העולם בדרום אמריקה, ונבחרת ברזיל שכבר הבטיחה את מקומה בתחרות בקיץ הבא, הצליחה לסייע ליריבתה המושבעת ארגנטינה בקרב על מקום במונדיאל 2018 שייערך ברוסיה, אלא שהאחרונה בעטה בדלי וסיימה אף היא בתיקו עם ונצואלה החלשה. בוליביה הפתיעה עם ניצחון על צ'ילה ואורווגאי ניצחה את פרגוואי.




ארגנטינה – ונצואלה 1:1
האלביסלסטה פיספסו בענק מול המדורגת אחרונה במוקדמות. מסי והחברים עלו למשחק בידיעה שלאור התיקו בין קולומביה לברזיל, ניצחון מעלה אותם למקום השלישי. בפועל, ג'ון מורילו הדהים את המונומנטל בדקה ה-50 עם יתרון לאורחת, וכעבור ארבע דקות השוותה ארגנטינה משער עצמי של רולף פלטשר. עד הסיום ניסתה סגנית אלופת העולם להבקיע את שער הניצחון אך ללא הועיל, והיא נותרה במקום החמישי המוביל לפלייאוף, שני מחזורים לסיום. במשחק הבא תפגוש ארגנטינה את פרו בקרב ישיר על המקום הרביעי, כשלשתיהן 24 נקודות..


קולומביה – ברזיל 1:1
הסלסאו של צ'יצ'ה, שנמצאת בפסגת הבית בפער ניכר, עלתה בהרכב חזק במיוחד, למעשה השם הבולט היחיד שנותר על הספסל היה פיליפה קוטיניו, ואכן ניימאר וחבריו לא התחשבו ביריבה וחילצו ממנה נקודה יקרה שעשויה להשפיע על גורל הבית.


קולומביה דורגה ערב המחזור ה-16 במשחקי המוקדמות בדרא"מ במקום השני עם 25 נקודות, אולם המעידה משמעותה שאם קולומביה תאבד נקודות גם בשני משחקי הסיום מול פרגוואי (בבית) ופרו (בחוץ) באוקטובר היא עלולה למצוא את עצמה מחוץ לארבע המקומות הראשונים שמבטיחים מקום במונדיאל, הרי שאורוגוואי, צ'ילה וארגנטינה דולקות אחריה.

#willian A Willian goal gives Brazil a half time lead
Still good value for money at £7.1m?#Willian#FPL#COLBRApic.twitter.com/KDINXgt2JJ

— Yariga.Net (@Yarigakurdish) September 5, 2017

#Falcao El tigre has been on fire lately,he just scored another crucial goal to level things up. 1-1 #falcao#Colombia#Brazilpic.twitter.com/Tdzv9wB8ng

— Yariga.Net (@Yarigakurdish) September 5, 2017

בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, וויליאן, קשרה של צ'לסי, זכה למסירה טובה מניימאר ומהאוויר בעט לפינה הרחוקה ופגש את החיבורים – שער מרהיב שהעלה את ברזיל ל-0:1 שניות לפני הירידה להפסקת המחצית. קולומביה הצליחה להשוות בדקה ה-56 מנגיחה של רדאמל פלקאו, "אל טיגרה" שחוזר לכושר שיא, אולם לא הצליחה להפוך עד לסיום והצדדים נפרדו ב-1:1.



פלקאו חוגג שוויון. "אל טיגרה" בכושר שיא (AFP)


בוליביה – צ'ילה 0:1
הפתעה גדולה במיוחד נרשמה כאשר צ'ילה, שדורגה רביעית ערב המחזור, נכנעה 1:0 אצל בוליביה החלשה, הנבחרת שכעת מדורגת תשיעית עם 13 נקודות בלבד במאזנה וכמעט כרגיל נהנית מהתנאים שמייצרת העיר לה פאז, הנמצאת בגובה של 3,600 מטרים מעל פני הים.


פנדל מוצלח של חואן קרלוס ארקה אחרי 59 דקות הכריע את ההתמודדות, כאשר הנבחרת של פיצי לא מצליחה להכניע את הבוליביאנים על אף סגל נוצץ שכולל את ארתורו וידאל, אלכסיס סאנצ'ס, פבלו הרננדס, אדוארו וארגס ואחרים. גם הכרטיס האדום שספג בדקה ה-90 המחליף הבוליביאני אלחנדרו צ'ומסרו לא שינה.



אלכסיס סאנצ'ס מתוסכל. צ'ילה עם הפסד מפתיע במיוחד (AFP)


במשחק נוסף: אורוגוואי – פרגוואי 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי