ונטורה: "אין אפשרות שאיטליה לא תעפיל למונדיאל"

מתרכז בעיקר. ונטורה
מתרכז בעיקר. ונטורה | צילום: ערן לוף

מאמן האזורי התייחס להגרלת הפלייאוף שזימנה לו מפגש מול שבדיה: "יש לנו מסורת ושחקנים גדולים". בשווייץ מכבדים את צפון אירלנד, מאמן קרואטיה לקראת יוון: "מרוצה מההגרלה"

(גודל טקסט)

הגרלת שלב הפלייאוף במוקדמות מונדיאל 2018 נערכה היום (שלישי) בצהריים ובסיומה נקבע שאיטליה, הנבחרת הבכירה מבין שמונה המוגרלות, תתמודד מול שבדיה – אולי הנבחרת אותה האזורי קיוו במיוחד לא לפגוש.

מבחינת האיטלקים היו שתי נבחרות מולן לא רצו להתמודד, שבדיה ואירלנד, ולאחר ההגרלה כתבו פרשנים בארץ המגף כי שבדיה עמדה יפה מאוד במשחקיה בבית המוקדם מול צרפת, לה הפסידה רק 2:1, בחוץ וניצחה באותה התוצאה בבית, כך שזה לא יהיה מפגש קל. המשחק הראשון יתקיים בשבדיה והגומלין כנראה בסאן סירו.

מאמן איטליה ג'מפיירו ונטורה לא נכח בהגרלה בשווייץ, אבל אמר: "אין שום אפשרות שלא נהיה ברוסיה. יש לנו מסורת ושחקנים גדולים". מנהל הנבחרת, גבריאלה אוריאלי, הוסיף: "הגורל זימן לנו הגרלה לא קלה בדמות שבדיה. יש להם סגל חזק שסיים שני בבית שכלל את צרפת והולנד וזה אומר שמצפים לנו שני משחקים קשים". שתי הנבחרות ייפגשו בפעם ה-23 וה-24. איטליה ניצחה 10 פעמים, סיימה שש פעמים בתיקו והפסידה שש פעמים.


ונטורה משוכנע שהאזורי יהיו גם הפעם במונדיאל (AFP)

אז איטליה לא רצתה לקבל את אירלנד, ומי שתפגוש אותה תהיה דנמרק. "לא חושב שלשחק בדאבלין זה יתרון עבורנו, אבל טוב שלא נפגוש את קרואטיה", אמר מנג'ר אירלנד מרטין אוניל. מאמן דנמרק האגה הריידה שיחק עם אוניל במנצ'סטר סיטי ונוריץ' ולקראת המפגש המרגש סיפר: "המומנטום בצד שלנו וזה חשוב מאוד. ניצחנו את שני המשחקים האחרונים שלנו ואנחנו בכושר טוב".

שווייץ אולי הגרילה לכאורה יריבה קלה כמו צפון אירלנד, אבל זו יריבה עקשנית ששיחקה אף היא ביורו. מאמן שווייץ ולדימיר פטקוביץ' אמר: "אני יכול רק להזהיר את השחקנים שאי אפשר לזלזל ביריבה. יש לנו כל הכבוד אליהם". הקשר גרניט ג'אקה אמר על ההגרלה: "יופי של יריבה. שחקנים טובים ואוהדים חמי מזג. לא יכולנו לקבל יריבה יותר אטרקטיבית".

קרואטיה הגרילה את יוון אחרי שמינתה מאמן חדש, את זלטקו דאליץ' שהצטרף בסיום הקמפיין. "אני מרוצה מההגרלה ומכך שהמשחק הראשון יהיה בזאגרב. יכולנו לקבל יריבה קלה יותר, כי תמיד קשה עם יוון. הם תמיד מתעלים במשחקים הקובעים".


מודריץ'. מול יוון לא יהיה להם קל (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי