דני אלבס: לדעתי קוטיניו ברמה של ניימאר, זה נפלא לראות אותו

קוטיניו עם ניימאר באימון
קוטיניו עם ניימאר באימון | AFP

מגן נבחרת ברזיל וחברו של הכוכב הפצוע בפאריס סן ז'רמן, התראיין לקראת המשחק בגרמניה (21:45 בספורט2): "יש לו השפעה מסיבית על המשחק". וכיצד העביר השחקן היקר בעולם את הזמן במהלך טיפול פיזיותרפיה?

(גודל טקסט)

דני אלבס הגיע לפאריס סו ז'רמן בזכות העובדה שניימאר קרא לו להגיע, אבל למרות שהשניים חברים טובים הוא לא מסתיר את דעתו על הכוכב הפצוע. לקראת המשחק של ברזיל נגד גרמניה הערב (21:45, ישיר בספורטHD2), טען המגן: "פיליפה קוטיניו שחקן לא פחות טוב מניימאר".

אלבס התייחס לעובדה שניימאר גמר את העונה בעקבות פציעה ואמר: "אני חושב שקוטיניו באותה רמה. יש לו השפעה מסיבית על המשחק שלנו בנבחרת ועל המשחק של הקבוצות בהן שיחק. כשהוא היה בליברפול וכעת בברצלונה הוא השתפר מאוד. הוא למד לעשות את ההחלטות הנכונות במגרש וזה נפלא לראות".

לדברי מגן פ.ס.ז' והסלסאו, "זה נפלא לשחק לצד שחקן שיודע לעשות את ההחלטות במגרש. יש לו איכות שיש לבודדים. יש לנו מזל בנבחרת ברזיל שיש לנו שחקנים כאלה ואנחנו צריכים להוציא מהם את המיטב ולבנות נבחרת יציבה". גם מאמן ברזיל צ'יצ'ה אמר שיש הבנה מצוינת בין קוטיניו ו-ווליאן. כל העבודה של קוטיניו חזקה מאוד. המסירות, התחרותיות, האפקטיביות, מהירות המחשבה, הבישולים ועכשיו הוא גם בוגר יותר".


פיליפה קוטיניו. "נפלא לראות אותו מקבל את ההחלטות הנכונות" (AFP)

ניימאר עדיין במירוץ נגד הזמן כדי להתאושש מהפגיעה ולשוב לאימונים כדי להיות בסגל נבחרתו במונדיאל בקיץ הקרוב ברוסיה. אתמול החלוץ עבר בדיקת אולטרסאונד בברזיל כדי להמשיך את תהליך ההתאוששות מהניתוח בכף רגלו. הוא העלה תמונות בסטורי שלו כשהוא עובר בדיקה אצל הפיזיותרפיסט כשכף רגלו לא חבושה ובמקביל נראה שהוא משחק פוקר ברשת באמצעות המחשב הנייד.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי