רק רשת: לינגארד וראשפורד היו קרובים לאסון, זה הסתיים במבוכה

ג'סי לינגארד ומרכוס ראשפורד
ג'סי לינגארד ומרכוס ראשפורד | Gettyimages

אוהד נבחרת אנגליה הצליח לחדור לשטח המלון בווטפורד בו שוהים השחקנים לקראת איטליה, הליגה היוונית תחודש. וגם: רון דרמון בסרטון מרגש, ובקרוב תוכלו להתחתן בסן סירו

(גודל טקסט)

19:19: הליגה היוונית תחודש
שר הספורט היווני יורגוס ואסיליאדיס החליט לחדש את משחקי הליגה והגביע בליגה היוונית לאחר ש-16 קבוצות הליגה קיבלו את השינויים בקוד האתי ובחוקי הליגה. ואסיליאדיס השבית את הליגה לפני כשבועיים וחצי לאחר שאיבן סאבידי נשיא פאוק סלוניקי פרץ לכר הדשא, חמוש באקדח, אחרי שהשופט פסל שער לזכות קבוצתו במשחק הצמרת מול א.א.ק אתונה.



אלבז. חוזרים לשחק (טוויטר)


מנהלת הליגה לא קיבלה את הצעתה של א.א.ק, מוליכת הליגה, להוריד את פאוק ליגה. עם זאת ברור שהמעשה של סאבידי יביא להפסד טכני של קבוצתו ולהורדה של נקודה ממאזנה. פאוק כעת שלישית, במרחק של חמש נקודות מא.א.ק, ונקודה אחת מאולימפיאקוס השנייה. פאוק תשחק בשבת אצל אטרומיטוס, בעוד א.א.ק תארח ביום ראשון את פנאתינייקוס של עומרי אלטמן שנפצע וסיים את העונה. אפולון סמירניס, קבוצתו של אלי אלבז, תארח באותו יום את לאריסה.




14:00: רון דרמון בסרטון מרגש

הטריאתלט האולימפי, שנאלץ לפרוש לאחר תאונת דרכים קשה, חושף בשיחה עמוקה. צפו:







12:00 אנתוני ג'ושוע מתכונן לקרב הגדול
אלוף העולם באיגרוף במשקל כבד מטעם הארגונים IBF ו-WBA אנתוני ג'ושוע יתמודד בשבת הקרובה נגד ג'וזף פארקר, אלוף העולם מטעם ארגון WBO. זה אחד הקרבות המצופים בהיסטוריה של עולם האיגרוף, אבל ג'ושוע לא מתרגש ממנו והחליט להתאמן בדרך מקורית: בתמונה שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו הוא נראה ביער כשהוא, לא פחות ולא יותר, חוטב עצים. האם זה יעזור לו בשבת? נראה.


 

Still I Rise #AJBXNG

A post shared by Anthony Joshua (@anthony_joshua) on



11:20: מיד אחרי הדרבי של מילאנו: חתונה
אצטדיון הסן סירו הוא הבית של מועדוני הפאר של סרייה A, מילאן ואינטר. והחל מספטמבר הקרוב, הוא יהיה בית גם לזוגות אוהבים שירצו להתחתן. עדיין לא ברור כמה יעלה התענוג לזוג המאושר שיודיע למכריו להגיע למתקן הכדורגל המפואר, אבל זה מן הסתם לא יהיה זול. תאריכי החתונות יתחשבו בלוח הזמנים הצפוף של האיצטדיון, שמארח מדי שבוע משחקים וגם הופעות, שעד היום היו האירועים הלא-ספורטיביים היחידים שנערכו בו.


Novità per i tifosi di @acMilan e @Inter: #SanSiro ospiterà i #matrimoni. Si parte a settembre https://t.co/oWCA8l0MQZpic.twitter.com/VfIn8yOU83

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) March 27, 2018


9:45: הפרטיות של שחקני נבחרת אנגליה בסכנה
זה אולי הסתיים במבוכה, אבל זה היה יכול להסתיים גם באסון. כשל בטיחותי חמור התגלה במלון "גרוב" בו שוהה נבחרת אנגליה ליד ווטפורד, לאחר שאוהד כדורגל אנגלי התחזה לאיש משק במלון והורשה להיכנס לחדרו של ג'סי לינגארד שם שהה גם חברו למנצ'סטר יונייטד מרכוס ראשפורד. השניים חשבו בטעות שמדובר בספר שהזמינו לספר אותם. הוא דיבר כעשר דקות עם השניים לפני שהספר האמיתי הגיע והטעות התגלתה.


EXCLUSIVE: England fan sent to Jesse Lingard's hotel room after security errorhttps://t.co/DQlthD1FJkpic.twitter.com/UX3cMqVUdl

— The Sun Football ⚽ (@TheSunFootball) March 27, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי