מסי התלונן על כאבים, לא צפוי לשחק הערב מול ספרד

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

למרות שערך אתמול אימון מלא, מסתמן ש"הפרעוש" יחמיץ את משחק ההכנה. וגם: אם מרקוס אלונסו ישותף בספרד, הוא יצטרף לאביו ולסבו ויהיה דור שלישי למשפחה שלובש את מדי "לה רוחה", דבר שלא קרה מעולם

(גודל טקסט)
מגן צ'לסי מרקוס אלונסו עשוי לעשות היום היסטוריה אם ישחק בנבחרת ספרד במפגש ההכנה שלה נגד ארגנטינה ב"וונדה מטרופוליטן". אם ישחק אפילו דקה אחת הוא יהיה הנציג השלישי של משפחתו המשחק בנבחרת ספרד, דבר חסר תקדים ב"לה רוחה". סבו שיחק פעמיים בנבחרת ואביו מרקוס אלונסו פניה רשם 22 הופעות. ארבע זוגות של שחקנים מאותה משפחה שיחקו בעבר במדי הנבחרת, אבל לא שלושה דורות.


סבא מרקוס אלונסו אילמס, שהיה ידוע יותר כמרקיטוס אלונסו, נולד ב-1933 ושיחק תחילה בסנטאנדר ואחרי שהצטיין נגד הבלנקוס נרכש על ידם, שיחק כמגן בקבוצה האגדית של אלפרדו די סטפנו ופרנץ פושקאש והתפרסם איתם בריאל מדריד הגדולה שזכתה בחמש אליפויות אירופה בשנות החמישים. הוא מת ב-2012 בגיל 78. הסבא שיחק בכל שלושת התפקידים האפשריים בשיטת ההגנה שנודעה כ-WM ולכן היה שחקן הרכב קבוע.


אביו של שחקן צ'לסי, הקרוי אף הוא מרקוס אלונסו פניה, נולד ב-1959 אף הוא בסנטאנדר והיה ידוע בכינוי מרקוס. הוא שיחק כקיצוני ועבר תחילה לאתלטיקו מדריד, אבל ב-1982 נרשם כרכש הכי יקר של ברצלונה באותה תקופה כשהיא שילמה עליו 150 מיליון פזטות (היום 800 אלף ליש"ט). ב-1983 ברצלונה ניצחה בגמר הגביע הספרדי את ריאל מדריד 1:2 משער ניצחון של מרקוס תחת לואיס ססאר מנוטי, מאמן ארגנטינה בעבר. כעבור שנתיים, תחת טרי ונבלס המאמן האנגלי של ברצלונה ב-1985, הוא שיתף פעולה עם כוכבי על כמו דייגו מראדונה וגארי ליניקר וזכה יחד איתם באליפות ספרד לראשונה מזה 11 שנה.

El morbo Messi-España en las portadas de Barcelona https://t.co/APnMGojs8L

— AS (@diarioas) 27 במרץ 2018


בצד השני, ליאו מסי דווקא אמור היה לשחק הערב נגד ספרד באצטדיון של אתלטיקו מדריד, אבל בארגנטינה ובספרד מדווחים שהכוכב התלונן כי סבל מכאבים במהלך הלילה ועל כן הוחלט שלא לסכנו והוא יישב גם הפעם ביציע, כמו ב-0:2 על איטליה. ממוצע ההבקעות של מסי בנבחרת עד כה 0.5 למשחק והוא קטן בהרבה ממה שהוא השיג בברצלונה, 0.85 למשחק, ונראה שכל הצדדים רוצים אותו בריא לחלוטין – כשגם כך לברצלונה שבעה משחקים ב-21 ימים החל משבת הקרובה.



מסי עם אגוארו ביציע מול איטליה. מסתמן משחק נוסף מחוץ לכר הדשא (AFP)


"מארקה" כתב שאומנם הפרעוש רצה מאוד לעלות על כר הדשא בוונדה, אבל אנשי הנבחרת, כולל המאמן חורחה סמפאולי, לא יסכנו אותו אחרי שהתלונן על כאבים לאחר שהשלים אימון מלא. 


מאמן ספרד ז'ולן לופטגי מתייחס למשחק לא כמשחק ידידות, אלא כמשחק רשמי לכל דבר. הוא רואה במשחק הכנה רצינית ביותר לגביע העולמי מול יריבה שמועמדת לזכות במונדיאל. למרות שמסי טען כי הנבחרת אינה בין ארבע המועמדות שלו לזכייה בתואר, העיתון "אולה" ציטט את מסי שאמר: "לזכות במונדיאל? זה עכשיו או לעולם לא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי