טיאגו סילבה: "הוכחנו שיש לנו כבוד לחולצה של הסלסאו"

ברזיל
ברזיל | Gettyimages

בלם נבחרת ברזיל חגג את ה-0:1 על גרמניה. צ'יצ'ה התייחס לתבוסה המפורסמת: "מקווה שקברנו את רוח הרפאים, כל הזמן דיברו רק על ההפסד 7:1". טוני קרוס: "אנחנו לא כאלה טובים כמו שאנחנו חושבים". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
ברזיל לא תשכח לעולם את התבוסה 7:1 מול גרמניה בחצי גמר הגביע העולמי בבלו הוריזונטה ב-2014, אבל הניצחון אמש (שלישי) על אותה נבחרת באיצטדיון האולימפי בברלין 0:1 נתן לעם הברזילאי תחושה אופטימית לפני המונדיאל ברוסיה. זו מיני נקמה שנותנת לסלסאו עוד כוח לקראת הטורניר היוקרתי ואסור לשכוח שהיא הושגה ללא ניימאר הפצוע. הגרמנים מנגד ביצעו שבעה שינויים מההרכב שסיים לפני מספר ימים ב-1:1 מול ספרד והיכולת הייתה בהתאם.


מאמן ברזיל צ'יצ'ה היה מאושר מהעובדה שתכנית המשחק שלו עבדה והוא מנע מגרמניה לשחק את המשחק הרגיל שלה ושיתק בעקר את טוני קרוס. בסיום הוא הסביר: "התוצאה נותנת לנו עוד קצת ביטחון עצמי אחרי התבוסה 7:1. לא נתנו לטוני קרוס להיות חופשי לרגע וזה היה המפתח. לא קבעתי סופית את רשימת השחקנים שיגיעו למונדיאל. דוגלאס קוסטה הוכיח יכולת טובה מול ספרד וכמחליף נגד גרמניה ומקומו בטורניר כנראה מובטח. המחצית הראשונה היתה מאוזנת, אך ב-25 הדקות הראשונות של המחצית השנייה היינו קרובים לפחות לעוד שער אחד. אני מקווה שקברנו את רוח הרפאים שלנו כי כל הזמן רק דיברו איתי על גרמניה".


הבלם טיאגו סילבה סיכם: "הוכחנו שיש לנו כבוד לחולצה של הסלסאו. אנחנו בדרך הנכונה עם הרבה ענווה. הראנו לכולם שהם יכולים להיות גאים בנבחרת". גבריאל ז'סוס ממנצ'סטר סיטי שכבש את שער הניצחון אמר: "היו לי כבר משחקים טובים יותר ועשיתי פה ושם כמה טעויות, אבל שמח שכבשתי שער יקר. היו רגעים במשחק שגם סבלנו, אבל כשהכדור היה ברגליים שלנו שיחקנו טוב. אנחנו עובדים מצוין באימונים ובמשחקים". קשר ברצלונה פאוליניו הדגיש: "התוצאות שהשגנו מחזקות את הביטחון העצמי שלנו".



"היו רגעים שסבלנו". ז'סוס (Getty)


בגרמניה המאמן יוגי לב פספס את השיא של יופ דארוול מאמן העבר כשנוצח לראשונה אחרי 22 משחקים. טוני קרוס התייחס לשני משחקי ההכנה בהם נבחרתו לא ניצחה: "ראינו שאנחנו לא כאלה טובים כמו שאומרים עלינו או כמו שאנחנו חושבים, אבל ההפסד לא לוקח מאיתנו את העובדה שאנחנו עדיין אלופי העולם. יש עוד מקום גדול לשיפור".


גם לב לא היה מרוצה מהיכולת של הנבחרת: "זה לא היה היום שלנו. כל שחקן שלנו היה יכול לשחק טוב יותר. עשינו הרבה טעויות וההרגשה היא שלא עלינו למשחק וזה מרגיז. שפת הגוף שלנו בעיקר מחצית ראשונה היתה גרועה. השער שספגנו היה לא מחויב למציאות". גם אילקאיי גונדואן הודה: "שיחקנו רע ועשינו טעויות. אני באופן אישי יכול לשחק הרבה יותר טוב". חדשות רעות נוספות הגיעו מכיוונו של ג'רום בואטנג שנפצע ברגלו והדאיג את ראשי באיירן והנבחרת.


Brazil under Tite:

19 games
15 wins
3 draws
42 goals scored
5 goal conceded
14 clean sheets

3×0
2×1
5×0
2×0
3×0
2×0
1×0
4×1
3×0
0x1
4×0
2×0
1×1
0x0
3×0
3×1
0x0
3×0
1×0 pic.twitter.com/vYFUUpNvZl

— Roro O'Monstro.™ (@Roromeo_MUFC10) March 28, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי