ביקורות בתוך נבחרת גרמניה, קרוס: שחקנים לא עשו כלום

טוני קרוס
טוני קרוס | Gettyimages

קשר ריאל מדריד זעם על היכולת בהפסד לברזיל, דרקסלר: "צריך להפעיל את פעמוני האזעקה לפני שיהיה מאוחר מדי". מעמדו של גונדואן התערער לקראת המונדיאל, גם סאנה חטף. לב ניסה להרגיע: "אני לא חושש"

(גודל טקסט)

79 יום לפני שגרמניה תשחק במונדיאל במשחק הראשון שלה ההפסד לברזיל 1:0 בשלישי עדיין מעיף ריקושטים בתקשורת הגרמנית. טוני קרוס נמתח ביקורת נוקבת נגד חבריו לנבחרת אחרי ההפסד. הוא אמר בכעס לפני מצלמות הטלוויזיה: "עלינו לשחק עם שחקנים שיכולים היו להוכיח את עצמם מול ברזיל ולא עשו כלום כדי לעשות זאת. ראינו שאנחנו לא טובים כמו שאומרים עלינו כל הזמן או שאולי כמה מאיתנו, השחקנים, חושבים כך. אנחנו בבירור לא מועמדים לזכייה בטוחה בגביע העולמי כפי שאמרו עלינו".

המאמן יואכים לב וחלק מהשחקנים דווקא אהבו את הביקורת של קרוס. לב אמר ל"בילד" על הביקורת של קשר ריאל מדריד: "קרוס צודק, אבל הצוות שלי ואני נמצאים קצת מעל כר הדשא ויודעים לבחון גם דברים אחרים. בגביע העולמי נראה אם השחקנים שניקח לא יוכיחו את עצמם". יוליאן דרקסלר הוסיף: "הוא צדק. צריך להפעיל עכשיו את פעמוני האזעקה ולא כאשר יהיה מאוחר מדי".

אילקאי גונדואן: "איבדנו כדורים מהר מדי ובלי התנגדות". קשר מנצ'סטר סיטי לא הרשים במשחקו ולפי "בילד" מעמדו התערער לקראת הגביע העולמי. חברו לקבוצה לירוי סאנה הוסיף: "אם אתה שחקן צעיר ומקבל את הצ'אנס במשחק כזה מצפים ממך לשפת גוף אחרת". הביקורת נגדו היא שהוא לא שחזר את היכולת הטובה שלו בנבחרת כמו בסיטי תחת פפ גווארדיולה. גם החלוץ הוותיק מאריו גומז ספג ביקורות שלא היה התקפי מספיק. לאון גורצקה, שהיה אחד המבוקשים בברצלונה וברחבי היבשת, איכזב אף הוא.

למרות כל זאת לב סיכם: "אני לא חושש ממה שיקרה במונדיאל בגלל שאני יודע שהנבחרת מסוגלת לשחק אחרת לגמרי". ב-15 במאי לב ינקוב בשמות של 35 שחקני הסגל הרחב של הנבחרת שייצאו למחנה אימונים ב-23 במאי בדרום טירול. עד ה-4 ביוני חייבות כל הנבחרות להעביר את רשימת 23 השחקנים הסופית שלהן למונדיאל.

טוני קרוס. לפני שיהיה מאוחר (gettyimages)
טוני קרוס. לפני שיהיה מאוחר (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי