מתח גדול בברזיל בנוגע לחזרתו של ניימאר: "לא ידוע"

ניימאר
ניימאר | AFP

למרות האופטימיות של הכוכב, במדינה מחכים בציפייה לראותו חזרה על כר הדשא. מאמן פ.ס.ז' סיפר אחרי העלייה לגמר הגביע: "ברגע שהוא ירגיש שהוא מוכן לבדיקות הסופיות לגבי כשירותו, הוא יחזור לצרפת". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

למרות האופטימיות שניימאר יהיה כשיר למונדיאל עדיין לא ברור מתי הכוכב יחזור לשחק כדורגל. אחרי ה-1:3 אמש (רביעי) על קון שהעלה את פאריס סן ז'רמן לגמר הגביע הצרפתי, התייחס המאמן אונאי אמרי למועד חזרתו של הברזילאי, שלא שיחק מאז פברואר. "הכל יהיה תלוי בהרגשה של ניימאר האם הוא יכול לשחק בבטחה", אמר הספרדי. ברגע שהוא ירגיש שהוא מוכן לבדיקות הסופיות לגבי כשירותו, הוא יחזור לצרפת. אני לא יודע מתי זה יקרה".

כזכור, השחקן התראיין אתמול בברזיל אחרי שעבר בדיקות בסאו פאולו ואמר שיהיה כשיר לגביע העולמי, אבל בברזיל קיימת ציפייה מתוחה לרגע בו יחזור לשחק על כר הדשא.

בעניין אחר, תמיהה גדולה נוצרה כשניימאר התעלם מליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו כשנשאל מי השחקנים שיצטיינו במונדיאל. "אני חושב שפיליפה קוטיניו וגבריאל ז'סוס שחקנים טובים שיעשו את ההבדל. אני מקווה שהם באמת יתרמו לנו".

לדבריו גם מו סלאח מועמד לנצוץ במונדיאל למרות שהוא משחק במצרים החלשה יחסית: "הוא לא שחקן בנבחרת שמצליחה מסורתית במונדיאלים, אבל הוא יכול הפגין מונדיאל גדול. יש גם אחרים כמו קווין דה בריינה ואדן הזאר מבלגיה שיש להם איכות גדולה ולואיס סוארס מאורוגוואי. מקווה שכל אלה ינצצו, אבל לא על חשבון ברזיל".

ניימאר. מתח גדול בברזיל (AFP)
ניימאר. מתח גדול בברזיל (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי