ניימאר הוריד את הקביים: "עובד 12 שעות ביום". צפו

ניימאר
ניימאר | צילום מסך

הכוכב הברזילאי גרם להתרגשות רבה בקרב עוקביו כשהעלה סרטון באינסטגרם וכתב: "ביי ביי לקביים". בראיון בברזיל סיפר: "מקווה שלא אראה את המונדיאל מהטלוויזיה". יגיע בעוד כשלושה שבועות לפאריס

(גודל טקסט)
אוהדי נבחרת ברזיל ופאריס סן ז'רמן מתרגשים. ניימאר העלה סרטון באינסטגרם בו הוא צועד לראשונה ללא הקביים מאז שעבר את הניתוח בפברואר. הכוכב הברזילאי עדיין נעזר בנעל המיוחדת וכתב בפוסט: "ביי ביי לקביים".


המטרה העיקרית של הכוכב היא להיות כשיר לחלוטין למשחק הפתיחה של ברזיל במונדיאל ב-17 ביוני נגד שווייץ. עד אז הוא מעוניין לקבל קצת דקות משחק כדי להיות בכושר, אך לא יגזים כדי לא לסכן את עצמו לפני הדבר האמיתי.


ב-17 במאי יעבור ניימאר בדיקה אחרונה ומכריעה ומקווה שיקבל אישור מהרופאים לקבל דקות ספורות יומיים לאחר מכן, במשחק האחרון של פ.ס.ז', בחוץ מול קון. חמישה ימים קודם לכן הוא צפוי להיות בפארק דה פרינס כדי לקבל את הגביע על הזכייה באליפות של פ.ס.ז' במשחק הביתי האחרון של העונה נגד ראן.


בבדיקה האחרונה שעבר בסאו פאולו אמר הכוכב: "אני רק מקווה שלא אצטרך לראות את ברזיל משחקת בגביע העולמי בטלוויזיה. יהיה לי מספיק זמן להתכונן ולחזור לעצמי. אני מתקדם טוב ואני מאמין שאגיע טוב יותר מאי פעם, כי לא יהיה לי עומס משחקים. אני עובד 12 שעות ביום כדי להיות כשיר".


Neymar walking without crutches…

Just intime for the World Cup!

"Bye bye muletas"

(Insta: neymarjr) pic.twitter.com/yrAzMrWOBh

— The Sportsman (@TheSportsman) April 21, 2018
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי