באיטליה בטוחים: מנצ'יני המאמן הבא של הנבחרת

מנצ'יני
מנצ'יני | צילום: AFP

מאמן זניט סט.פטרסבורג הנוכחי נפגש עם ראשי ההתאחדות ברומא וככל הנראה סיכם על חוזה לשנתיים בשכר של 4 מיליון יורו לשנה. המשחק הראשון שלו יהיה ב-28 במאי מול ערב הסעודית

(גודל טקסט)
 דיווחים רבים שמגיעים הבוקר (שלישי) מאיטליה מספרים כי רוברטו מנצ'יני, שחקן העבר של נבחרת איטליה ומאמן זניט סט.פטרסבורג כיום, נפגש עם ראשי ההתאחדות האיטלקית ברומא וסיכם כי יאמן את נבחרת איטליה בשנתיים הקרובות.


לפי הדיווחים, ההודעה הרשמית תצא ב-20 במאי ומשחק הבכורה שלו יהיה שמונה ימים לאחר מכן מול ערב הסעודית. מנצ'יני ירוויח 4 מיליון יורו לשנה. המאמן לשעבר של אינטר ומנצ'סטר סיטי מחזיק בחוזה לעוד עונה בקבוצה הרוסית אבל הוא ייפגש בימים הקרובים עם ראשיה כדי להתיר אותו.


המאמן אמר הבוקר בראיון בתחנת רדיו באיטליה: "בשביל כל אחד להיות מאמן איטליה זה מקור לכבוד ויוקרה". למנצ'יני 36 הופעות במדי האזורי בשנות ה-80 וה-90 והוא הבקיע ארבעה שערים. הישג השיא שלו כמאמן הוא זכייה בדאבל עם מנצ'סטר סיטי בעונת 2011/12. עוד דווח כי הסיכום הגיע בעקבות סירובו של קרלו אנצ'לוטי להגיע לנבחרת.


Roberto Mancini has found agreement to become new Italy manager, according to tomorrow Corriere dello Sport pic.twitter.com/EWlvSrJ6Lu

— Tancredi Palmeri (@tancredipalmeri) April 30, 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי