ממשיכים לשחק: "מונדיאל החלומות", ליגת הפנטזי של ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

אלפים כבר נרשמו וההרשמה ממשיכה: לוחצים על הקישור, יוצרים קבוצה, בוחרים את השחקנים והמערך, מתחילים לשחק ועושים צעד אל עבר זכייה בפרסים שווים במיוחד. האם אתם מסוגלים לנצח את פרשני ספורט1?

(גודל טקסט)

ברוכים הבאים ל"מונדיאל החלומות בשיתוף A-TRADE". ליגת הפנטזי של ספורט1 שתלווה אתכם במשך כל טורניר הגביע העולמי ברוסיה כבר בעיצומה. לוחצים על הקישור, יוצרים קבוצה, בוחרים את השחקנים והמערך ומתחילים לשחק. אלפים כבר נרשמו ואתם מוזמנים להצטרף אליהם ולהרכיב את הנבחרת שלכם. כל נבחרת מורכבת מ-11 שחקנים וארבעה מחליפים.


מה הפרסים אתם שואלים? ובכן, מדי יום נחלק שוברים למסעדות, טלוויזיות 42 אינטש והפרס הגדול לזוכה: טלוויזיה 65 אינטש. 


עדיין לא בניתם קבוצה? לחצו כאן 


הנה כמה דברים שחשוב לדעת: כל נבחרת מקבלת תקציב של 200 מיליון דולר, כשאין הגבלה למספר שחקנים מאוצה נבחרת. בכל מחזור ניתן לבצע שישה חילופים בלבד ולכן כשבונים את ההרכב, כדאי לחשוב מחזור אחד קדימה. אם בחרתם לבנות הרכב שמבוסס ברובו על נבחרת אחת, קחו בחשבון שחלק נכבד משחקני אותה נבחרת יישאר אתכם גם למחזור הבא. כדאי לבחור לספסל המחליפים גם שחקנים שיכולים להיות טובים למחזור שלאחר מכן.


הקפטן מכפיל את הניקוד של השחקן. לקחת בחשבון שהשחקן יכול לקבל גם ניקוד שלילי. להלן הניקוד: שער זכות (12 נקודות לשוער, 8 לשחקן הגנה, 6 לשחקן קישור וחמש לחלוץ), בישול (9 לשוער, 7 לשחקן הכנה, 4 לקשרים ולחלוצים), כרטיס צהוב מזכה בנקודה שלילית, כרטיס אדום בחמש נקודות שליליות, שער חובה שווה מינוס שלוש נקודות לשוער ומינוס שתיים לשחקן הגנה. שער נקי שווה ארבע נקודות לשוער ושלוש לשחקן הגנה. 



ליגת הפנטזי של ספורט1 יוצאת לדרך (Gettyimages)


גרימת פנדל שווה מינוס שלוש נקודות לשוער ולשחקן שדה, עצירת פנדל שווה לשוער שש נקודות והחמצת פנדל שווה מינוס שלוש נקודות. משחק מלא מזכה בשלוש נקודות, השתתפות במשחק חלקי בשתי נקודות ושחקן שלא שותף כלל גורע שלוש נקודות ממאזנכם. 


אז רגע לפני שאתם נכנסים ומתחילים לשחק, חשוב שתדעו שיש מתחרים לא פשוטים. בכירי הפרשנים של ספורט1 כבר בחרו נבחרת ונכנסו לליגה. אבי נמני, אורי אוזן, אלון חרזי, אריק בנאדו, זאביק זלצר, ניר לוין, אייל לחמן וג'ימי טורק כבר בפנים. לא הסתפקנו באנשי כדורגל וביקשו גם מפיני גרשון, מאיר טפירו ואנדי רם להרכיב נבחרת.



חושבים שאתם מסוגלים ליותר מהמומחים שלנו? בואו תראו לנו מה אתם יודעים. הירשמו עכשיו וצאו לדרך. 


לחצו כאן ובואו נתחיל לשחק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי