קרואטיה עשתה היסטוריה, באדל: רוצים להגיע יותר רחוק

שחקני נבחרת קרואטיה חוגגים
שחקני נבחרת קרואטיה חוגגים | Gettyimages

הקרואטים השיגו 1:2 מול איסלנד וסיימו את השלב הראשון עם מאזן מושלם לראשונה בהיסטוריה. המצטיין: "ניצחון גדול עבור המדינה שלנו. מוכנים לשמינית הגמר".פרישיץ': "יהיה קשה מול דנמרק". וגם: התקציר והמספרים

(גודל טקסט)
המספרים
1 – זו הפעם הראשונה בתולדותיה שקרואטיה סיימה את שלב הבתים של המונדיאח עם מאזן מושלם.


1 – איסלנד סיימה את המונדיאל הראשון בתולדותיה עם נקודה אחת.



79 – מתאו קובאצ'יץ' השלים 79 מסירות מתוך 79 ניסיונות.

 
 

באדיבות כאן 11 – המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן>





התגובות

מילאן באדל הקרואטי שנבחר לשחקן מצטיין: "המטרה שלנו הושגה. סיימנו בראש הבית ואנחנו מוכנים להתחרות בשמינית גמר המונדיאל. עכשיו אפשר להתרכז בהכנות לשלב הבא. זה ניצחון גדול עבור המדינה שלנו. אנחנו לא הולכים לחגוג בדרך מיוחדת כי אנחנו רוצים, צעד אחר צעד, להגיע יאפילו ותר רחוק".



איבן פרישיץ' שכבש את שער הניצחון הדרמטי: "אני שמח שהבקעתי, אך זה לא חשוב שנכנסתי לרשימת המבקיעים, מה שחשוב זה שניצחנו ועלינו לשמינית הגמר. לא שיחקנו כל כך טוב היום, אבל זה חשוב לנצח גם במשחק כזה. דנמרק זו יריבה חזקה. נצטרך לשחק הרבה יותר טוב אם אנחנו רוצים להגיע לרבע הגמר".



מאמן נבחרת קרואטיה זלטקו דאליץ': "שלושה ניצחונות, 9 נקודות, הפרש שערים 1:7 והשער היחיד שספגנו היה מפנדל. אנחנו מאוד מאושרים. המטרה שלנו הייתה לסיים במקום הראשון ועשינו זאת. אני משוכנע ששמינית הגמר זו לא התחנה האחרונה, אנחנו מצפים ליום ראשון בשביל להראות את הכוח שלנו, זה יהיה רגע האמת שלנו".


היימיר הלגרימסון מאמן נבחרת איסלנד: "קרואטיה נבחרת טובה עם המון יכולות. אני לא מרוצה, אך גאה מאוד בשחקנים ובהופעה שהם נתנו. לא הרמנו ידיים אפילו אחרי שספגנו את השער המאוחר. מגיע קרדיט לבחורים".




רק רשת

After their dramatic late win against Nigeria, Argentina have booked themselves a Round of 16 match against France. Croatia's first-place finish in Group D means they will face Denmark.#WorldCuppic.twitter.com/GMKr1GE3EY

— SuperSport ⚽️ (@SuperSportTV) June 26, 2018

נבחרת איסלנד הדיחה מהסגל את השחקן היחיד שלה שביקר בכותל, והודחה בבושת פנים לאחר שסיימה במקום האחרון בבית.
מי שמתעסק – מתרסק @regev_miri

— Dor Blech (@dblech) June 26, 2018

ובכן, מירירגב, כנראה שאין אלוהים
(או שהוא צפה בקרואטיה – איסלנד)

— avishai matia (@avishai_matia) June 26, 2018

להתראות איסלנד. נתגעגע אנדרעגחכצגלהחמגסון ❤

— KeDmE (@KeDmE_) June 26, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי