סנגל שברה רצף של 36 שנה, אליו סיסה: לא הגיע לנו לעלות

קולומביה
קולומביה | Gettyimages

מינה סידר לקולומביה 0:1, הפך לגיבור במדינתו וקבע שאף נבחרת מאפריקה לא תהיה בשמינית הגמר לראשונה מאז 1986. המאמן המפסיד: "כרטיסים צהובים? צריך לכבד את החוקים של הטורניר". התגובות, המספרים והתקציר

(גודל טקסט)
 המספרים
1 – קולומביה היא הנבחרת היחידה שהפסידה את משחק הפתיחה במונדיאל הנוכחי והצליחה לעלות לשמינית הגמר.



באדיבות כאן 11 – המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן>





1 – לראשונה מאז 1982 לא תהיה נבחרת מאפריקה בשמינית גמר המונדיאל.


2 – רק שני שחקנים במונדיאל כבשו עד כה שני שערים בנגיחה – ירי מינה וג'ון סטונס.


28 עבירות ביצעה ביפן בשלב הבתים. הכי מעט מבין כל הנבחרות במונדיאל.


התגובות

יאן בדנארק שכבש את שער הניצחון של הפולנים: "אנחנו מאוכזבים. רצינו להגיע לשמינית גמר המונדיאל. רצינו לשמור על הגאווה שלנו היום ולשמח את האוהדים. זה שיעור טוב עבורנו לעתיד".


באדיבות כאן 11 – המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן>





מאמן נבחרת פולין אדם נבאלקה: "נאלצנו להתמודד עם הרבה ביקורת מוצדק ולכן היה לי ברור שיהיה משחק אמוציונלי. אחרי שני משחקים לא מוצלחים הצלחנו להשיג ניצחון ולשמח את האוהדים שלנו. היו לנו ציפיות ותקוות גדולות מאוד, אך לצערי לא הצלחנו לעשות את זה".


אליו סיסה מאמן נבחרת סנגל: "אני מאוד גאה בנבחרת שלי ובעבודה שעשינו. סנגל לא עלתה לשמינית הגמר כי לא הייתה ראויה לכך. כרטיסים צהובים זה חלק מהחוק וכך זה הוכרע היום. אלה החוקים של הטורניר ואנחנו חייבים לכבד את זה. היינו מעדיפים להיות מודחים בדרך אחרת אבל ככה זה עובד וידענו מראש שזה עשוי לקרות. אני מרגיש שהיינו יכולים לכבוש במחצית הראשונה ואני חושב ששלטנו במשחק. אני מאוכזב עבור השחקנים שלי, עבור הדור הזה. השחקנים שלי נלחמו עבור המדינה. אני אעודד ואהיה איתם, אני חושב שאנחנו יכולים להפיק הרבה דברים טובים בעתיד".



נישינו אקירה מאמן נבחרת יפן: "הכדורגל היפני כבר היה בשמיניתהגמר והרווחנו את זה פעם נוספת. הגיע לנו לעלות. ניצלנו את החוזקות ואת המנטליות שלנו. עשינו את כל מה שאנחנו יכולים בשביל להעפיל, אבל נשארו לנו כוחות לגם לשלב הבא. השחקנים קצת עייפים, אבל אנחנו באים עם ביטחון גם מול נבחרות טובות כמו בלגיה ואנגליה".



חוסה פקרמן מאמן קולומביה: "אין נוסחת קסם בכדורגל וניצחון הוא התשובה הטובה ביותר. עבדנו על מצבים נייחים וזה לא היה צירוף מקרים שהצלחנו לכבוש בצורה הזו. היו לנו גם הרבה מאוד רגעים מדאיגים, במיוחד במחצית הראשונה, כשסנגל שיחקה טובה מאוד וזה היה לא פשוט. באותם רגעים לא מצאנו את הזהות שלנו. בהמשך הצלחנו להגן בצורה קשוחה וטובה והסנגלים לא הגיעו ליותר מידי מצבים טובים. המשחק היה קשה כי לא הצלחנו לשלוט במרכז המגרש. הבית היה מאוד שווה ונבחרת כמו סנגל, שעשתה טורניר טוב מאוד, הלכה הביתה. היה הרבה מתח אבל בסופו של דבר היינו ראויים להעפיל".


רק רשת

It was tight in the end, but Colombia and Japan will represent Group H in the round of 16. pic.twitter.com/fyVNmiveLY

— FOX Soccer (@FOXSoccer) June 28, 2018

Colombia are bang in form at the moment – and so are their fans! #MyTribepic.twitter.com/km68wewfQu

— ballball (@ballball) June 28, 2018

Thank you, Yerri Mina for the happiness that you bring to all Colombia today! We move forward! VamosMiSelección pic.twitter.com/1AbSOwX3UE

— Carlos Mejia (@cafe517) June 28, 2018

Wow my sister just gave birth while watching the game at hospital & when #Col scored to make it 1-0! I'm now an uncle & baby Luca got to see Colombia advance to the knockout stage!
Congrats Marcela and Chris and Vamos Colombia! ⚽️ pic.twitter.com/HxJhRXWHs4

— Alejandro Bedoya (@AleBedoya17) June 28, 2018

So my moms hype af that Colombia advanced ❤️❤️ pic.twitter.com/n4NiYTnxnJ

— Daniella✨‍♀️ (@danimals_94) June 28, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי