סאות'גייט הודה: קיין? שמרנו את השחקנים למשחק החשוב

גארת' סאות'גייט, גארי קייהיל
גארת' סאות'גייט, גארי קייהיל | Gettyimages

מאמן נבחרת אנגליה לא הסתיר את העובדה שהמשחק מול בלגיה לא היה בראש סדר העדיפויות: "רצינו לנצח, אבל בהמשך יהיו משחקים יותר מכריעים". מרטינס: "עמדנו במטרה". וגם: התקציר, המספרים והציוצים

(גודל טקסט)
המספרים
1 – בלגיה היא הנבחרת היחידה שהצליחה לנצח את שלושת משחקי הבתים במונדיאל 2014 וב-2018.


באדיבות כאן 11 – המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן>





1 – השער ינוזאי היה הראשון שלו במדי נבחרת בלגיה בהופתעתו התשיעית.


1 – זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שאנגליה לא הצליחה לשמור על שערי באף אחד מהמשחקים שלה בשלב הבתים. 



2 – זה היה הניצחון השני של הבלגים אי פעם על אנגליה והראשון מאז שנת 1936.



4 – אלכסנדר ארנולד הפך לבן העשרה הרביעי שפתח במדי נבחרת אנגליה בגביע העולם. קדמו לו: מיירל אואן, לוק שואו וראחים סטרלינג.



9 שערים כבשה בלגיה עד כה במונדיאל, יותר מכל נבחרת אחרת.



22 משחקים רצופים ללא הפסד – זה המאזן המדהים של נבחרת בלגיה. רק ספרד (23) מחזיקה ברצף פעיל טוב משלה.



התגובות
גארת' סאות'גייט מאמן נבחרת אנגליה: "רצינו לנצח את בלגיה, אנחנו לא שמחים שהפסדנו ובכלל לא חשבנו על העתיד. מדוע הארי קיין ישב על הספסל? שמינית הגמר זה המשחק החשוב באמת, שמרנו את השחקנים למשחקים המכריעים. השחקנים ששיחקו הערב נתנו כל מה שיש להם והמשחק היה שווה כוחות, אבל אנחנו חייבים להשתפר לקראת השלבים הבאים".



Fortnite celebrations so overrated bro I had to create something new ⚽️ … #KarmaIsABpic.twitter.com/cgbEW8RX4p

— Michy Batshuayi (@mbatshuayi) June 28, 2018


אלכנסדר ארנולד: "התוצאה מאכזבת מאוד. רצינו לצאת מכאן עם הנקודות, אבל עלינו לשמינית הגמר ואנחנו מצפים למשחק מול קולומביה. הגענו היום מצבים שלא הצלחנו לנצל. הם כבשו שער נפלא ואנחנו נצטער על ההחמצות שלנו. רצינו לנצח כמו בכל משחק אחר וכולם מאוד מאוכזבים מהתוצאה".


הארי קיין שלא שותף: "עלינו לשמינית הגמר ואנחנו מתרכזים כעת במשחק מול קולומביה". ג'יימי וארדי: "נלמד את היריבה ונתכונן היטב. אהיה כשיר למשחק". אריק דייר האנגלי: "אנחנו רוצים לנצח בכל משחק וזה מאכזב כי היינו יכולים לעשות את זה היום. המשחק היה שווה והצלחנו לייצר מספר מצבים טובים. היינו צריכים להבקיע, זה כל מה שהיה חסר. לבלגיה יש שחקנים עם איכות והמשחק הוכרע על ידי פעולה אישית נפלאה. לא משנה מה, אנחנו מאוכזבים שהפסדנו, אבל הכי חשוב זה שעלינו לשמינית הגמר".


רוברטו מרטינס מאמן נבחרת בלגיה: "הצלחנו לעמוד במטרה – לסיים בראש הבית. אנחנו רוצים להגיע הכי רחוק שאפשר. יפן היא נבחרת חזקה וזה לא יהיה קל. נתכונן למשחק בשיא הרצינות". מישי בטשואי שבעט לעצמו את כדור לפרצוף בטעות אחרי השער של ינוזאי: "למה אני כזה דפוק? המצאתי חגיגה חדשה".



עדנאן ינוזאי כובש שער הניצחון: "אני שמח שהצלחתי לעשות את ההבדל, ידענו שפעולה אישית יכולה להכריע את המשחק וזה היה יכול להיות כל אחד מהחברים שלי לנבחרת במקומי".


רק רשת


England haven't won a knockout game at a major tournament for 12 years and we're discussing playing to lose to avoid a more difficult quarter final. Do me a favour.

— Gary Lineker (@GaryLineker) June 28, 2018

One of England, Colombia, Sweden & Switzerland will be in the semi-finals. That's pretty cool

— Matt Spiro (@mattspiro) June 28, 2018

None of those England reserves advanced case tonight. No Kane said England didn't care too much. Columbia way tougher than Japan though.

— Ian Darke (@IanDarke) June 28, 2018

England fans in Bristol express their disappointment over the performance v Belgium #ENGBEL#WorldCuppic.twitter.com/2lsBiW7Hpt

— •PRINCEE LIVE• (@PrinceeLive_) June 28, 2018

Southgate deserves some grace and luck and hopefully will be punching the air with extra feeling as England beat Colombia. But why take the risk of becoming the story. Eight changes when you could be going home on Tuesday anyway…

— Barney Ronay (@barneyronay) June 28, 2018

Don't try this at home kids….. #ENGBELpic.twitter.com/Q82nrZIm2c

— Rio Ferdinand (@rioferdy5) June 28, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי