"האנגלים אוהבים לדבר, תמיד היו לנו תוצאות טובות נגדם"

נבחרת שבדיה
נבחרת שבדיה | Gettyimages

שחקני נבחרת שבדיה מכבדים את האנגלים, אבל כלל לא חוששים: "למה אתם לא שואלים אותם אם הם לא חוששים מאיתנו?", התלונן סבנסון. ברג: "תביאו את אנגליה", יאנסון: "יהיה לי כיף לשוב לשחק שם אחרי שנדיח אותם"

(גודל טקסט)

שבדיה נבחרת שלא חוששת מאף יריבה. אחרי שהעיפה את איטליה בפלייאוף המוקדמות, עלתה לשמינית הגמר מבית שכלל את גרמניה ומקסיקו וכידוע אתמול (שלישי) חלפה על פני שווייץ בדרך ל-8 האחרונות, הם לא מתרגשים מכך שבאנגליה כבר זועקים "תביאו את שבדיה" – מבחינתם על האנגלים לחשוש מהם.

גוסטב סבנסון קשר סיאטל סופרסוניקס מה-MLS אמר: "האנגלים לא רוצים לשחק נגדנו. למה אתם לא שואלים את האנגלים אם הם רוצים לשחק נגדנו? למה אתם שואלים אותנו אם אנחנו חוששים מהם?". מרקוס ברג חלוץ אל אהין הוסיף: "תביאו את אנגליה. תמיד היו לנו תוצאות טובות נגדם ואנחנו לא חוששים מאף נבחרת".

התקשורת השבדית לא אוהבת את ההרגשה באנגליה שאפשר לעבור את נבחרתם בקלות. בלם הנבחרת השבדית ולידס יונייטד, פונטוס יאנסון, אמר לעיתון אפטונבלדט: "האנגלים רק אוהבים לדבר. נראה מה יוציאו נגדנו. האמת זה יהיה משחק גדול אם נשחק נגדם (אמר לפני הסיום של המשחק מול קולומביה, י.ז). יהיה לי כיף לחזור לאנגליה אחרי שנדיח אותם". אמיל פורסברג מלייפציג שכבש את שער הניצחון הודה: "זה הרגע המרגש בחיי. זה משהו שאתה חולם עליו כשאתה ילד". 


פורסברג. "משהו שאתה חולם עליו מילדות" (Gettyimages)

ברג שהתרגש מאוד אחרי הניצחון על שווייץ 0:1 ובשלב מסוים התחיל לבכות בראיון טלוויזיוני ונאלץ להפסיק למספר שניות, אמר עוד לפני סיום המשחק במוסקבה: "הלוואי שהמשחק בין אנגליה וקולומביה ייכנס להארכה ולפנדלים. זה יהיה מצוין עבורנו. תסריט מושלם". ויקטור קלאסון מקרסנודר נשבע ששבדיה תיתן פייט רציני לכל נבחרת.

ברג הזיל דמעות כאמור ואמר: "אני מרגיש כאוהד של הנבחרת שזה הישג מדהים עבורנו. אנחנו יכולים להגיע גם לחצי הגמר. ניצחנו את שווייץ בצורה צודקת. אני מצטער שלא ניצלתי כל כך הרבה הזדמנויות שהיו לנו, אבל אני מתרכז בחיובי. לא אכפת לי להחמיץ ממצבים של מאה אחוז כל עוד אנחנו מנצחים. אני חושב שיש לנו אוהדים נפלאים".

כמובן שבשווייץ מאוד מאוכזבים ובשלב זה עדיין לא ברור אם המאמן ולדימיר פטקוביץ' יישאר בתפקידו. פטקוביץ' אמר אחרי המשחק: "טוענים ששבדיה נבחרת בינונית, אבל הם לא כאלה. תראו את התוצאות שעשו נגד איטליה ומול גרמניה חסרו להם 15 שניות לתיקו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי